ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کاربر گرامی - با سلام و احترام - به اطلاع می رساند در سایت ایران مدرس تا 3 مهر 97 تخفیف 40 درصدی (بیشترین تخفیف ارائه شده در ایران مدرس تا کنون) برای ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه 1 ساله در نظر گرفته شده است. هم اکنون با انتخاب آگهی یکساله در کنترل پنل و مقایسه هزینه ای که به شما نشان داده می شود با هزینه های ارائه شده در بخش تعرفه، خواهید دید که این تخفیف 40 درصدی به قیمت ها اعمال شده است. در ضمن، برای آگهی های تدریس خصوصی ویژه 3 و 6 ماهه نیز تا تاریخ ذکر شده، به ترتیب، 20 و 30 درصد تخفیف به قیمت ها اعمال شده است. مهلت استفاده از این شرایط تخفیفی ساعت 12 شب سه شنبه 3 مهر 97 است.

چرا در ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی ویژه ثبت کنم؟

1- آگهی های تدریس ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در بخش تدریس خصوصی در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس قرار می گیرد.

2- تبلیغات تدریس ویژه شما به تناسب موضوع در کنار هزاران سوال امتحانی، تست کنکور، جزوات آموزشی و ... نیز نمایش داده خواهد شد.

3- اگر خودتان سایت یا وبلاگی در زمینه تدریس خصوصی دارید، با ثبت تبلیغات ویژه تدریس در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و جایگاه آن را در گوگل ارتقا دهید.

4- اگر خودتان سایت یا وبلاگی در زمینه تدریس خصوصی دارید، با ثبت تبلیغات ویژه تدریس در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و جایگاه آن را در گوگل ارتقا دهید.

5- کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی به آگهی های ویژه اعتماد بیشتری می کنند.

برای ویرایش و یا به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی خودتان و یا برای قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه با استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده به سایت ایران مدرس مراجعه کنید.

www.IranModares.com

با تشکر

ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی