ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و کسب درامد بالا توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه بتوانید در تبلیغات تدریس خصوصی موفق باشید و شاگردهای زیادی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- در سایت معتبر تبلیغات تدریس خصوصی ثبت نمائید. اگر تبلیغ شما در سایت معتبری ثبت شده باشد باعث می شود شاگردهای بیشتری جذب کنید و توسط افراد بیشتری دیده شود. سایت های زیر در این زمینه مناسب است.


www.IranModares.com

www.Tadris-riazi.com

teaching.soodiran.com


2- برای نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی خودتان وقت بگذارید و آگهی کامل و خوبی بنویسید. در رابطه با مزیت هایی که کلاس های شما دارد، سوابق تدریسی که دارید، هزینه کلاس ها و .... توضیح دهید. هر توضیحی که به جلب اعتماد بیشتر کاربران کمک می کند را ارائه دهید. اگر دبیر رسمی هستید یا در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید و یا سابقه تدریس بالایی دارید، اگر کلاس های شما تضمینی است و .... در متن تبلیغ ذکر نمائید.

3- برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و کسب درآمد بالا مقالات زیر را بخوانید.


بهترین سایت های معتبر آگهی آموزش و تدریس خصوصی

تبلیغات تدریس ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد

چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر


  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی