ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی آگهی های استخدام جدید مدرس و معلم تدریس خصوصی مهر و آبان 97 هستید .... اگر می خواهید در آبان و مهر 97 و در پائیز 97 که مصادف با شروع سال تحصیلی جدید 97-98 است کار تدریس خصوصی را شروع کنید و یا فعالیت خودتان در این زمینه را گسترش دهید .... اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی، زیست شناسی، ادبیات، دروس دانشگاهی، دروس کنکوری، دروس مقطع ابتدایی و متوسطه، انواع نرم افزارها، اموزش کامپیوتر و ورد و اکسل و .... فعالیت داشته باشید .... اگر می خواهید با آموزشگاهها و موسسات مختبف تدریس خصوصی در مهر و آبان 97 برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد تماس بگیرید .... در هر صورت، بهترین راهکاری که برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی وجود دارد این است که با متقاضیان تدریس به صورت مستقیم و بدوه هیچ واسطه ای در ارتباط باشید. برای اینکه متقاضیان تدریس خصوصی مشخصات شما را بدون واسطه ببینند و با خود شما در تماس باشند تبلیغ خودتان را در بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران (سایت ایران مدرس www.IranModares.com) ثبت نمائید. درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسب می توانید جزوه مدرسین ویژه این سایت باشید. جچستجوی بیشتر آگهی های استخدام تدریس خصوصی را کنار بگذارید. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در مهر و آبان و آذر 97 به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید. مطالعه مقاله های زیر هم در این زمینه مفید است.

آگهی استخدام مدرس و معلم خصوصی یا جذب شاگرد به صورت مستقیم

کلمات کلیدی: استخدام معلم خصوصی مهر 97، آگهی جدید استخدام استاد و مدرس ابان 97، جذب مدرس در تهران و کرج 97

  • ۹۷/۰۷/۰۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی