ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالا از تدریس در این بخش معرفی می گردد. اگر می خواهید با حضور در اینترنت و با درج تبلیغ در یک سایت معتبر و پربازدید شاگرد جذب نمائید و خوب پول در بیاورید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

به جرات می توان گفت بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالا از تدریس سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. ایران مدرس ویژه گی هایی دارد که آن را برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی بسیار مناسب و منحصر به فرد می کند. ایران مدرس قدیمی ترین و بزرگترین سایت در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی است و تا سال 98 حدود 19000 مدرس ثبت نامی دارد. در واقع این وب سایت بزرگترین مرجع تبلیغات تدریس خصوصی در ایران است. در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در این وب سایت به جز آگهی های مرتبط با تدریس و آموزش تبلیغ دیگری ثبت نمی گردد. نکته دیگر اینکه درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است. البته اگر تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه مناسبی تبلیغ ویژه داشته باشید و در این حالت آگهی شما همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های تدریس خصوصی رایگان نمایش داده خواهد شد. علاوه بر این، آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار بیش از هزاران جزوه و مقاله اموزشی و .... نمایش داده خواهد شد. برای درج تبلیغ در این سایت در بالای صفحه اصلی ایران مدرس بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را ثبت کنید. ایران مدرس برای عبارت های شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.


این مقاله را هم بخوانید: نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فرصت ثبت تبلیغ در سایت ایران مدرس را به عنوان بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران از دست ندهید. البته خودتان هم باید این روش را جدی بگیرید و متن تبلیغ خودتان را خوب و کامل بنویسید تا بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد. مطالعه مقالات زیر در این زمینه بسیار مناسب است و می تواند خیلی مفید باشد.

20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی