ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید از کار تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائید، راهکار خوبی که وجود دارد این است که در سایت ایران مدرس www.IranModares.com به عنوان بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران تبلیغ ثبت کنید. با درج آگهی و تبلیغ در سایت ایران مدرس بعد از تایید مدیریت سایت آگهی شما نمایش داده شده و به صورت مستقیم مشخصات شما توسط متقاضیان تدریس خصوصی دیده خواهد شد. بنابراین، این روش به نسبت روش های واسطه ای که از طریق اموزشگاهها و موسسات شاگرد جذب می کنید بسیار بهتر بوده و بازدهی بالاتری دارد. در این روش هر مبلغی که برای کلاس دریافت کنید را کلا خودتان برخواهید داشت و هر جلسه لازم نیست درصدی از آن به آموزشگاه و موسسه پرداخت شود. در ضمن، وقتی خودتان با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت ایران مدرس شاگرد جذب می کنید، قیمت هر جلسه را هم خودتان تعیین خواهید کرد و با افزایش بازدهی و کیفیت کلاس هایتان می توانید به تدریج قیمت های بالاتری را هم درخواست کرده و درآمد بیشتری بدست آورید.

سایت ایران مدرس برای عبارت های شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است و به عنوان مثال اگر عبارت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ... را در گوگل جستجو کنید یکی از وب سایت هایی که در صدر نتایج صفحه اول مشاهده خواهید کرد سایت ایران مدرس است. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی با جستجوی چنین عبارت هایی در گوگل به راحتی به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت خواهند شد. برای اطلاع از قیمت و هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در سایت ایران مدرس بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.

برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و موفق برای جذب شاگردهای بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی مقاله چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را هم بخوانید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت زیر کلیک نمائید. برای کسب درآمد بالا از کار تدریس و تدریس خصوصی فرصت ثبت تبلیغ در ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران را از دست ندهید.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید درج اگهی در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم می تواند برای شما مفید باشد. سایت تدریس ریاضی هم برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج قرار دارد. هر درسی را که تدریس می کنید ثبت تبلیغ در سایت ایران مدرس برای جذب شاگرد شما می تواند بسیار موثر باشد. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است. اگر می خواهید آگهی و تبلیغ شما برای جذب شاگرد موثر باشد مطالعه ای که در ادامه ارائه شده است را هم مطالعه کنید.


چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی