ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی با بازدهی بالا هستید .... اگر می خواهید در یک سایت عالی و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی عضو شوید و ثبت نام کنید و به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید .... اگر می خواهید تبلیغ شما در زمینه تدریس خصوصی در یک سایت تخصصی که به صورت اختصاصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد و یک محیط کاملا آموزشی در آن فراهم شده است نمایش داده شود .... در هر صورت به سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس در آن ثبت نام کرده اند مراجعه نمائید.

پیشنهاد می شود مقاله چرا تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است؟ را هم بخوانید.

برای اینکه آگهی و تبلیغ شما در زمینه تدریس خصوصی بازدهی بالایی داشته باشد موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- در عنوان آگهی مهمترین افتخار و تمایز خودتان (رتبه برتر کنکور، دبیر رسمی، سابقه بالای تدریس، معدل خوب در دوران تحصیل، موفقیت در المپیاد، ثبت اختراع، تدریس در دانشگاه و یا هر مورد دیگری) را همراه با مهمترین دروسی که تدریس می کنید را ارائه نمائید. عنوان آگهی را متقاضیان تدریس در ابتدای کار خواهند دید و اگر جذاب باشد بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس را بخوانید.

2- برای نوشتن متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان هم وقت بگذارید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. صادقانه رزومه کاملی از خودتان ارائه کنید. بنویسید که قبلا در چه مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اید و یا مثلا چند سال سابقه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را دارید. نظرات شاگردهای قبلی خودتان را درج نمائید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. متن تبلیغ و آگهی شما باید متقاعد کننده باشد. باید وقتی کاربر آن را مطالعه می کند به این نتیجه برسد که شما یک مدرس خوب و حرفه ای هستید و متقاعد شود با شما تماس بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید.

3- در سایت ایران مدرس مقالات بسیار خوبی ارائه شده است که می تواند به افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی شما کمک زیادی بکند. به عنوان مثال مطالعه مقالات زیر بسیار مفید است.

چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی