ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه ثبت بهترین آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل موفق باشید و آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی پربازده ای داشته باشید مطالعه ادامه این مطلب می تواند بسیار مفید باشد.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد

برای اینکه بهترین آگهی تدریس خصوصی را داشته باشید باید مجموعه ای از عوامل را در نظر بگیرید. در مرحله اول باید در بهترین سایت و یا سایت های تبلیغات تدریس خصوصی آگهی خودتان را ثبت کنید. درج آگهی در سایتی که بازدید کننده کمی دارد و یا از نظر گوگل بهینه نیست مفید نمی باشد حتی اگر آگهی خودتان را بسیار خوب بنویسید. پس انتخاب سایت خوب برای درج تبلیغات عالی بسیار مهم است. سایت ایران مدرس www.IranModares.com به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. این سایت از نظر گوگل بهینه است و بازدید بالایی دارد. در ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت دارند. این سایت برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل قرار دارد. بنابراین به عنوان بهترین و یا حداقل یکی از بهترین سایت های تبلیغات تدریس خصوصی فرصت ثبت آگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. در ایران مدرس بیش از 5000 جزوه آموزشی و مقاله و سوال امتحانی و .... هم ثبت شده است و اگر تبلیغ خودتان را ویژه کنید علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی ان، مشخصات شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. سایت های دیگری هم هستند که درج آگهی و تبلیغ در آنها برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می تواند مفید باشد. از جمله این سایت ها می توان به سایت www.irankonkur.com سایت ww.tadris-riazi.com ، سایت www.soodiran.com و .... هم اشاره کرد. البته در هر سایت آگهی جداگانه ای ثبت کنید و عنوان و متن آگهی ها باید با هم متفاوت باشد.

بهترین سایت های معتبر آگهی آموزش و تدریس خصوصی

برای ثبت بهترین آگهی تدریس خصوصی همین که در یک سایت معتبر و پربازدید و تخصصی تدریس خصوصی تبلیغ داشته باشید کافی نیست. نکته یا نکات دیگری را هم باید در نظر بگیرید. مهمترین نکته این است که عنوان خوب و جذابی برای تبلیغ خودتان در نظر بگیرید و عکس خوبی هم برای آگهی انتخاب نمائید. بدون این دو مورد و بدون اینکه سعی کنید این دو مورد را خوب بنویسید و انتخاب کنید بر روی تبلیغ شما کلیک نمی شود. افراد وقتی وارد سایت ایران مدرس می شوند مدرسین مختلفی را خواهند دید. متقاضیان تدریس خصوصی بر روی آگهی اساتیدی کلیک می کنند که در عنوان تبلیغ قول بهتری داده باشند و عکس مرتب تری برای تبلیغ خودشان ثبت نموده باشند. نکته دیگر این که باید متن را هم خوب بنویسید. خودتان یک بار متن تبلیغ خودتان را بخوانید. آیا آنقدر خوب نوشته شده است که وقتی متقاضی کلاس خصوصی یا والدین ایشان متن تبلیغ را دید متقاعد شود با شما تماس بگیرد؟ خودتان کلاه خودتان را قاضی کنید و قضاوت نمائید. به تبلیغ مدرسین دیگر نگاهی بیندازید (مشاهده لیست مدرسین در سایت ایران مدرس). از آگهی های تدریس آنها ایده بگیرید و رزومه کاملی از خودتان ارائه دهید. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه گرفته اند حتما در متن تبلیغ بیاورید. اگر نظرات شاگردهای قبلی خودتان را ارائه کنید که بسیار عالی است. این موارد می تواند به جذب شاگرد و کسب درامد بالای شما از تدریس خصوصی بسیار کمک کند. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه کمک کننده است.

چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • خیلی استفاده کردم و خیلی خوبه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی