ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

مقالات جدید علمی و آموزشی ایران مدرس در این بخش معرفی شده است. در سایت ایران مدرس به مرور مقالات علمی و آموزشی زیادی منتشر می گردد. تعدادی از این مقالات در ادامه معرفی شده است.
1- برای مطالعه در زمینه بخش های تشکیل دهنده یک سلول عصبی و دستگاه هورمونی از درس زیست شناسی، سلول عصبی، پیام عصبی، سیناپس، دستگاه هورمونی، چگونگی عمل ترشح هورمون انسولین، اثرات هورمون تستسترون در مردان، هورمون های زنانه و .... مقاله زیر را بخوانید.

بخش های تشکیل دهنده یک سلول عصبی و دستگاه هورمونی از درس زیست شناسی

2- برای مطالعه در زمینه مثبت اندیشی برای موفقیت در تحصیل و برنامه ریزی درسی بر اساس توانایی ها و .... مقاله زیر را بخوانید. مثبت اندیشی یکی از پیش شرط های موفقیت در هر کاری است. آدمی علاوه  بر آنکه همواره با مسائل روزانه درگیر است دیر یا زود با مشکلاتی جدی مواجه می شود که اگر  مثبت نگر نباشد درست عمل نکرده و به اصطلاح قافیه را خواهد باخت.

مثبت اندیشی برای موفقیت در تحصیل و برنامه ریزی درسی بر اساس توانایی ها

3- در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... هم مطالعه مقالات زیر هم می تواند مفید باشد.

چگونه کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟

  • ۹۷/۰۷/۲۰
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی