ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین سایت معتبر و پربیننده آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران هستید .... اگر می خواهید برای جذب شاگرد در یک سایت تخصصی، معتبر و پربازدید تبلیغ تدریس خصوصی آگهی خودتان را درج نمائید .... چنانچه قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع نمائید و یا گسترش دهید .... در هر صورت به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه کرده و تبلیغ خودتان را درج نمائید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

ایران مدرس قدیمی ترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی و .... فعالیت دارند. ایران مدرس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و یک محیط کاملا اموزشی را فراهم کرده است. ثبت تبلیغ در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا در صفحه اصلی نمایش داده شود و بیشتر دیده شود.

پیشنهاد می شود مقاله چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟ را هم بخوانید.

برای اینکه تبلیغات شما بازدهی خوبی داشته باشد تنها اینکه در یک سایت معتبر و پربیننده تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی حضور داشته باشید کافی نیست. خودتان هم باید این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید و متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. به هر میزان عنوان آگهی شما جذابیت بیشتری داشته باشد، عکس بهتری برای تبلیغ خودتان انتخاب کرده باشید و متن تبلیغ را هم کاملتر نوشته باشید در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. مسلما تبلیغ ویژه هم به نسبت حالت رایگان بازدهی بالاتری دارد. تبلیغ خودتان را مرتبا به روز کنید و در متن تبلیغ سوابق تدریس و موفقیت های خودتان و نحوه تدریس خودتان را ارائه کنید.

این مقاله را هم بخوانید: نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

علاوه بر سایت ایران مدرس به عنوان سایت معتبر تبلیغات تدریس خصوصی ایران سایت های دیگری هم هستند که می توانید برای درج تبلیغات تدریس خصوصی روی آنها حساب کنید. البته توجه داشته باشید که اینطور نباشد که یک آگهی را در همه ی سایت ها کپی کنید بلکه بهتر است برای هر سایت تبلیغ خودش را داشته باشید و متن تبلیغات شما باید بیشتر از 300 کلمه باشد. سایت هایی مانند www.Tadris-Riazi.com سایت سودایران www.soodiran.com سایت ایران کنکور www.Irankonkur.com و .... هم برای درج تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی مفید هستند. روش های مختلف را برای جذب شاگرد امتحان کنید و درج آگهی در سایت های معتبر تدریس خصوصی را هم به عنوان یک روش عالی در نظر بگیرید.

روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی