ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه نوشتن عنوان و متن آگهی تدریس خصوصی موثر و موفق توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید تبلیغات تدریس خصوصی موفقی داشته باشید باید روی این دو قسمت از آگهی خودتان خوب کار کنید. البته به جز عنوان و متن تبلیغات تدریس خصوصی عکسی هم که برای اگهی قرار می دهید بسیار مهم است. بسیاری از مدرسین یک عکس را از مهمانی برش می دهند و یا عکس نامناسب و نامرتبی را قرار می دهند که در پایین آمدن بازدهی تبلیغ نقش دارد. یک عکس پرسنلی مرتب قرار دهید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

از طرفی در سایت معتبر تبلیغات تدریس خصوصی ثبت کنید. سایت هایی مانند ایران مدرس  www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... می توانند سایت های خوبی باشند. خصوصا سایت ایران مدرس که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است گزینه بسیار خوبی می باشد. بعد از در نظر گرفتن این موارد سراغ عنوان و متن تبلیغت تدریس خصوصی می رویم. در متن آگهی خودتان رزومه بسیار کاملی شامل سوابق تدریس، افتخارات خودتان در ایام تحصیل، مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههایی که قبلا تدریس کرده اید، نظرات شاگردهای قبلی خودتان که خوب نتیجه گرفته اند را قرار دهید. در عنوان آگهی هم سعی کنید قول خوبی بدهید. مثلا بنویسید که تضمینی و با قیمت مناسب درس می دهید و یا در صورت عدم رضایت شاگرد جلسه اول رایگان خواهد بود. برای مشاهده نمونه آگهی های تدریس خصوصی که توسط اساتید ایران مدرس ثبت شده است به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه نمائید. مطالعه مقالات زیر هم مفید است.

تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس

موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی