ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نکاتی برای داشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید تبلیغات شما برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی موثر باشد و شاگرد جذب نمائید ادامه این مطلب را بخوانید و مقالاتی که معرفی شده است را هم مطالعه نمائید.

عنوان تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را جذاب بنویسید. عنوان آگهی مانند ویترین مغازه است. به هر میزان عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان را بهتر بنویسید بیشتر بر روی آن کلیک می شود و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. مهمترین افتخار، ویژگی مثبت، تمایز کلاس هایتان و .... را در عنوان تبلیغ ارائه دهید.
با مراجعه به بخش تدریس خصوصی ایران مدرس (مشاهده بخش تدریس خصوصی) می توانید آگهی های تدریس خصوصی سایر مدرسین را ببینید و به عنوان نمونه آگهی تدریس خصوصی از ان استفاده نمائید. البته کپی کاری نکنید و فقط ایده بگیرید.به هر حال هر چه تعداد بیشتری از صفحات مدرسین را ببینید بهتر می توانید در این زمینه عمل کنید. با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد می توانید افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی خودتان را شاهد باشید. این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای ان وقت بگذارید. به هر میزان در این زمینه جدی تر عمل کنید در نهایت برای شما موثرتر خواهد بود.
برای تبلیغ خودتان یک عکس پرسنلی شیک و مرتب از خودتان قرار می دهید که باعث ایجاد حس خوب و ایجاد اعتماد در متقاضیان کلاس خصوصی می شود و باعث می شود بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک شود.
اگر نظرات شاگردهای خودتان و نتیجه ای را که گرفته اند را در متن آگهی ذکر نمائید متقاضیان کلاس راحت تر به شما اعتماد می کنند. البته مهم است که به صورت واقعی نظر سنجی کرده باشید و نظرات واقعی شاگردهای خودتان را ثبت نمائید.
ثبت آگهی در سایت معتبر و تخصصی تدریس خصوصی: اگر در سایت های آگهی عمومی تبلیغ بدهید احتمال نتیجه گرفتن شما کمتر خواهد بود. سایت www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند (البته سایت تدریس ریاضی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد) و در ضمن برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل هستند در نتیجه برای جذب شاگرد بهتر است در این سایت ها و یا در سایت های مشابه که فقط در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند آگهی خودتان را ثبت کنید.
در متن آگهی تدریس خصوصی مستندات کافی ارائه کنید و ذکر نمائید که در صورت لزوم می توانید مدارک بیشتری هم برای تایید گفته های خودتان ارائه نمائید. نکته بسیار مهم در تبلیغات اینترنتی و شاید مهمترین کلمه کلیدی موثر (جلب اعتماد) است. تمامی مواردی که گفته شد برای این است که بتوانید اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین آنها را بیشتر و بهتر جلب نمائید.
مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه بسیار مفید است. بزرگترین مشکل افرادی که در اینترنت در جستجوی یک مدرس و معلم خصوصی خوب هستند عدم اطمینان و اعتماد است. شما باید این مشکل را حل کنید. مستدل و منطقی در متن تبلیغ خودتان حرف بزنید. سوابق تدریس را ارائه نمائید. ارائه نظرات واقعی شاگردهای قبلی خودتان در متن آگهی بسیار عالی است و اعتماد سازی بسیار خوبی را انجام می دهد. یک عکس پرسنلی شیک یا یک عکس با کت و شلوار (یا عکس مرتب و رسمی برای مدرسین خانم) بسیار مناسب است. از دید متقاضیان تدریس خصوصی و یا والدین آنها تبلیغ خودتان را ببینید. آیا اگر خودتان متقاضی کلاس بودید با این رزومه و مواردی که در متن آگهی ارائه شده است با خودتان تماس می گرفتید؟!
قدرت شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، فیس نما، کلوب، لینکداین و .... را دست کم نگیرید. در این شبکه های اجتماعی برای خودتان صفحه ای بسازید و در آن صفحه آگهی تدریس خودتان را معرفی کنید و به صورت مستقیم هم برای ارائه خدمات تدریس خصوصی تبلیغ نمائید. هر چه فعالیت شما در این شبکه های اجتماعی بیشتر باشد و فالورهای بیشتری داشته باشید احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر خواهد شد. از این شبکه های اجتماعی و از فرومها و سایتهای و وبلاگهای مختلف به صفحه آگهی خودتان در ایران مدرس لینک بدهید و اعتبار آن را از نظر گوگل بیشتر و بیشتر کنید. - موفقیت در تبلیغ تدریس ریاضی

راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی