ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سلام - وقت به خیر - به اطلاع می رساند از امروز 28 مهر 97 تا روز دوشنبه 30 مهر 97 در سایت ایران مدرس 20 درصد تخفیف برای ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه و قرار گرفتن در لیست اساتید صفحه اول سایت در نظر گرفته شده است. این تخفیف هم اکنون به هزینه های ثبت آگهی ویژه در ایران مدرس اعمال شده است و تا ساعت 12 شب دوشنبه 30 مهر ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه در آبان معمولا امتحانات میان ترم شروع می شود و تقاضا برای کلاس های تدریس خصوصی افزایش پیدا می کند در صورت تمایل با استفاده از این برنامه در لیست اساتید ویژه قرار بگیرید و احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. در ترم اول سال تحصیلی 97 -98 برنامه دیگری به این شکل در ایران مدرس ارائه نخواهد شد. برای ویرایش و به روز رسانی مشخصات، سوابق تدریس و رزومه خودتان در سایت ایران مدرس و یا برای قرار گرفتن در لیست اساتید ویژه با استفاده از برنامه ارائه شده به این وب سایت مراجعه نمائید.

مطالعه کنید: روش ها و راهکارهای خوب برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی

www.IranModares.com

با تشکر

سایت ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی