ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ویژگی های دبیر و معلم خوب ریاضی و اساتید موفق ریاضی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید به عنوان یک معلم ریاضی خوب در کار تدریس ریاضی موفق باشید مطالعه مقالات زیر مفید است.

مهم ترین ویژگی های یک معلم و دبیر ریاضی خوب

مهم ترین ویژگی های یک معلم و دبیر ریاضی خوب – بخش دوم

دبیر ریاضی خوب، شماره تماس اساتید و مدرسین ریاضی خانم و آقا

بخش از مطالب ارائه شده در مقالات بالا به صورت خلاصه در ادامه ارائه شده است.
ایجاد تناسب بین حل تمرین و تدریس: در نظر بگیرید که یک مدرس ریاضی از اول تا آخر کلاس بدون اینکه تمرینی را حل کند پشت سر هم فقط درس بدهد. در این حالت شاگردها فشار زیادی را متحمل خواهند شد و خواهند دید که فرمول های زیادی پشت سر هم به ایشان گفته می شود و فکر می کنند که درس بسیار سخت است. یک معلم ریاضی خوب بین تدریس و حل تمرین تناسب ایجاد می کند. بهتر است هر مبحث جدیدی از درس که تدریس می شود برای آن چند تمرین و مثال نمونه هم حل گردد. به این ترتیب دانش آموزان و دانشجویان مباحث را بهتر اموزش خواهند دید.
اهمیت دادن به کیفیت یادگیری: در کلاس های ریاضی و یا سایر دروس هم نباید تنها هدف این باشد که سرفصل ها با پایان برسد. کیفیت یادگیری بسیار مهم است. در کلاس های ریاضی بعد از ارائه هر مبحث مدرس های خوب ریاضی برای آن به اندازه کافی تمرین حل می کنند و با پرسیدن سوال از شاگردهایشان سعی می کنند جوی را در کلاس برقرار نمایند که یادگیری به بهترین شکل ممکن در آن اتفاق بیفتد. از راه حل ها ی خلاقانه برای سوال های ریاضی که توسط بعضی از شاگردها ارائه می شود باید استقبال نمود. می توان سوال های چالشی و سطح بالایی را در کنار تمرینات معمول کلاس ارائه کرد و برای آن نمره خاصی هم در نظر گرفت تا افرادی که علاقه مند هستند روی آنها کار کنند و توانایی های خودشان را افزایش دهند.
برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی