ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی برای جذب شاگرد در این بخش معرفی می گردد. همانطور که می دانید ریاضی یکی از دروسی است که برای کلاس های تدریس خصوصی متقاضی خیلی زیادی دارد. اگر شما در زمینه اموزش ریاضی توانایی دارید می توانید از این کار درآمد خوبی را بدست اورید. یکی از راهکارها برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی این است که در سایت های تخصصی و معتبر تبلیغات خودتان را ثبت کنید و با متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم در ارتباط باشید. در ادامه دو سایت بسیار خوب و معتبر برای درج تبلیغ در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس معرفی می گردد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس، جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس

1- سایت ایران مدرس www.IranModares.com: این وب سایت بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری می توانید تبلیغ خودتان را در آن ثبت نمائید. درج تبلیغ در ایران مدرس کاملا رایگان است ولی اگر تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. ایران مدرس برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و در نتیجه وقتی در این سایت تبلیغ درج کنید متقاضیان کلاس خصوصی به راحتی به سمت آگهی شما از طریق گوگل هدایت می شوند. در ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند.

مطالعه مقاله چگونه با ثبت تبلیغات تدریس از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟ را هم پیشنهاد می کنیم.

2- سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com: سایت تدریس ریاضی به صورت کاملا تخصصی در زمینه آموزش و تدریس ریاضی فعالیت دارد. در ایران مدرس در زمینه تدریس دروس دیگر علاوه بر ریاضی هم می توانید تبلیغ خودتان را درج کنید ولی در سایت تدریس ریاضی فقط امکان ثبت آگهی در زمینه آموزش ریاضی وجود دارد. همین الان در گوگل عبارت هایی مانند تبلیغ تدریس ریاضی، سایت تدریس ریاضی، تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی و .... را سرچ کنید. خواهید دید که سایت www.Tadris-riazi.com در صفحه اول نتایج و در صدر نتایج قرار دارد. این وب سایت کاملا از نظر گوگل برای تدریس ریاضی بهینه است و درج تبلیغ در ان رایگان هم می باشد.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

برای اینکه در زمینه تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید مقالات زیر را هم بخوانید.

چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی