ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست، عربی و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید یک راهکار خوب برای جذب شاگرد این است که در سایت ایران مدرس www.IranModares.com به عنوان بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران تبلیغ خودتان را ثبت کنید. با ثبت تبلیغ در ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود و به راحتی می توانید شاگرد جذب کنید. برای درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت زیر عمل کنید.
1- بر روی www.IranModares.com کلیک کنید تا وارد سایت ایران مدرس شوید.
2- بعد از ورود به سایت ایران مدرس در صفحه اصلی این سایت و در بالای صفحه اصلی بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید.
3- در صفحه جدیدی که باز می شود فرم عضویت در سایت را تکمیل نموده و بعد از آن بر روی ورود به کنترل پنل کلیک نمائید.
4- بعد از ورود به پنل کاربری خودتان می توانید تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. برای درج تبلیغ باید عنوان و متنی را برای آن درج کنید.
5- به هر میزان عنوان آگهی بهتر و جذابتر نوشته شود و متن آگهی را هم کاملتر بنویسید نتیجه بهتری خواهید گرفت.
6- در مرحله بعد برای تبلیغ خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب کنید.
7- منتظر تایید مدیریت سایت بمانید. معمولا حداکثر 2 یا 3 ساعت بعد تبلیغ شما تایید شده و در سایت نمایش داده خواهد شد.
8- درج تبلیغ در ایران مدرس رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ ویژه هم داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی هزینه تبلیغ تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید.
9- ایران مدرس بازدید بالا و هدفمندی دارد و از نظر گوگل بهینه است ولی اگر می خواهید خوب نتیجه بگیرید تبلیغ خودتان را باید خوب بنویسید. مقالات زیر را در این زمینه بخوانید.

چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

10- اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید علاوه بر ایران مدرس می توانید در سایت www.Tadris-Riazi.com هم آگهی خودتان را ثبت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی