ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نحوه خوب نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش توضیح داده شده است. برای اینکه بتوانید از طریق تبلیغات در اینترنت شاگرد جذب کنید خوب نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی بسیار مهم است. حتی اگر در سایت های تخصصی و معروف تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی هم تبلیغ ثبت کنید باز هم خوب نوشتن متن اگهی بسیار لازم است و اگر متن اگهی خوب نوشته نشود با وجود دیده شدن تبلیغ شما ولی کسی برای کلاس با شما تماس نمی گیرد. بنابراین تاکید می شود متن آگهی را کامل بنویسید. اما چه نکاتی باید در این زمینه رعایت گردد. در ادامه توضیحات کاملتری ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

در مرحله اول سعی کنید تمام سوابق تدریس خودتان و رزومه کاری کاملی را ارائه دهید. انگار که می خواهید در یک آموزشگاه استخدام شوید. وقتی شما قرار است در اموزشگاه، موسسه یا شرکتی استخدام شوید در زومه کاری خودتان کوچکترین موارد را ذکر می کنید و سعی می کنید به بهترین شکل رزومه را بنویسید تا مدیر موسسه یا آموزشگاه شما را استخدام کند. وقتی تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را هم می نویسید هم باید این حالت را داشته باشید. اگر می خواهید متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین آنها برای کلاس با شما تماس بگیرند باید متن تبلیغ را خیلی خوب بنویسید. در غیر اینصورت تبلیغ شما دیده خواهد شد ولی تماسی برای کلاس با شما گرفته نمی شود. در متن تبلیغات تدریس خصوصی موارد زیر را ذکر کنید:
- سوابق تدریسی که دارید با ذکر دقیق نام آموزشگاهها و موسساتی که در آن تدریس کرده اید
- افتخاراتی که در دوران تحصیل کسب کرده اید (مانند رتبه برتر کنکور، دانشجوی نمونه و ....)
- نظرات شاگردهای قبلی که از نحوه تدریس شما راضی بوده اند
- .....
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه خوب نوشتن متن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مقالات زیر را مطالعه کنید.
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات

راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی