ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی با بازدهی بالا برای جذب شاگرد توضیح داده می شود. موارد زیر را در نظر بگیرید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

1- در سایت های معتبر و تخصصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ بدهید.
2- برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بذارید. آگهی های سایر مدرسین را کپی نکنید. متن تبلیغ را کامل بنویسید و رزومه کاملی ارائه نمائید. به هر میزان متن تبلیغ کاملتر نوشته شود بهتر است.
اگر در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید و یا درسی که می خواهید تدریس کنید را بالا زده اید این مورد را هم در متن تبلیغ ذکر نمائید. مثلا می توانید بنویسید: تدریس خصوصی ریاضی توسط مدرس مجرب و کسی که خودش در کنکور ریاضی را 80 درصد زده است. یا اگر در کل رتبه خوبی در کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری کسب کرده اید آن را ذکر نمائید. اگر به صورت تخصصی می خواهید مثلا زیست کنکور را درس بدهید و در همان درس خودتان در کنکور عالی بوده اید درصد خودتان را در آن درس بنویسید. اگر مثلا قصد دارید المپیاد شیمی تدریس کنید و خودتان در المپیاد شیمی رتبه خوبی بدست آورده اید ذکر نمائید. اگر دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید، در دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور و ... درس می دهید، ثبت اختراع دارید، مقالات علمی زیادی منتشر کرده اید، در جشنواره خوارزمی و .... رتبه خوبی بدست آورده اید، دانشجوی نمونه بوده اید، معدل بالایی دارید، مدرک زبان با نمره ی بالا دارید و یا هر افتخار و سابقه کاری دیگری که دارید را بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است و موارد مهمتر را اول بنویسید. متن تبلیغ مشخص می کند که با شما تماس های زیادی گرفته می شود یا نه. البته عنوان و عکس آگهی هم مهم است. ولی به هر حال برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و آن را کامل و قانع کننده بنویسید.

مطالعه مقاله
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات که در سایت تدریس ریاضی ارائه شده است هم می تواند مفید باشد.

3- برای تبلیغ خودتان عکس خوب و شیک و مرتبی انتخاب کنید. عکس خوب روی جذب شاگرد موثر است. عنوان تبلیغ را هم جذاب بنویسید. افتخارات خودتان را در عنوان تبلیغ تدریس خصوصی ارائه نمائید.
عکسی که برای تبلیغ تدریس خصوصی خودتان انتخاب می کنید هم به اندازه عنوان تبلیغ در جذب شاگرد، افزایش بازدیدهای تبلیغ شما و افزایش بازدهی آگهی به صورت کلی موثر است. وقتی یک عکس پرسنلی شیک و مرتب و خوب برای تبلیغ خودتان ثبت می نمائید باعث می شود افراد بیشتری بر روی آگهی شما کلیک کنند و تمایل داشته باشند با شما تماس بگیرند.

4- در ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی ثبت اگهی تدریس خصوصی رایگان است. در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود.
مطالعه مطالبی که در ادامه می آید هم در این زمینه مفید است.

مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

بسیار خوب و مناسب است که در متن تبلیغات تدریس خصوصی مواردی که مهمتر است و از اهمیت بالاتری برخوردار است در اولین پاراگراف نوشته شود. ویژگی های بارز و مهمترین افتخارات بهتر است در ابتدای متن قرار گیرد تا شخص متقاضی کلاس را از همان ابتدا با خودش درگیر کند. اشاره به موفقیت های خود مدرس در دوران تحصیل هم در متن آگهی بسیار مفید است. اگر مدرس یا استاد تدریس خصوصی در دانشگاه معتبر و بسیار خوبی درس خوانده است بهتر است بسیار روی آن تاکید گردد و اگر معدل بالایی در دوران تحصیل داشته است، در جشنواره ها و المپیاد و یا کنکور رتبه خوبی کسب کرده است، در دوران تحصیل دانشجوی نمونه بوده است و یا هر افتخار دیگری که دارد را هم در متن تبلیغ ذکر نماید.  به عنوان یک قاعده کلی هر موردی که می تواند به افزایش اعتماد کاربران و متقاعد کردن آنها برای تماس گرفتن کمک می کند را باید در متن تبلیغ تدریس خصوصی ذکر کرد و البته از مهمترین موارد شروع کرد و موارد با درجه اهمیت کمتر را در انتهای متن ذکر نمود.


کلمات کلیدی: برای تبلیغ خودتان می توانید کلمات کلیدی و یا عبارت های کلیدی هم ثبت کنید. مثلا اگر مدرس خانم هستید و ریاضی درس می دهید یک عبارت خوب کلیدی "تدریس ریاضی توسط مدرس خانم" است. یا اگر دبیر رسمی هستید می توانید در بخش کلمات کلیدی عبارت دبیر رسمی ریاضی و .... را قرار دهید. کلمات کلیدی هم می تواند در بیشتر دیده شدن تبلیغ شما موثر باشد.

متن تبلیغ شما باید از 300 کلمه بیشتر باشد تا از نظر گوگل متن قابل توجهی به حساب آید. بسیار مهم است که هم برای بهینه بودن از نظر گوگل و هم برای متقاعد کردن کاربران تبلیغ شما کامل نوشته شده باشد.
قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی شما هم یکی از این موارد است. اکثر مدرسین ویژه که به صورت جدی تری کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند و در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند در بخش هزینه تدریس خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. شما هم می توانید از این عبارت استفاده نمائید و یا قیمتی که مد نظر خودتان است را درج نمائید. به هر حال باید به تناسب دروسی که تدریس می کنید و به تناسب سوابق کاری و رزومه ای که دارید قیمت پیشنهادی شما منطقی باشد.

پیشنهاد می شود مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر را هم در این زمینه بخوانید.

در ایران مدرس تلاش بر این است که بازدهی سایت و بازدید آن به صورت مداوم بیشتر شود ولی این بخش از کار که روی تبلیغ کار کنید و آگهی تدریس را خوب بنویسید به عهده خودتان است و باید آن را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید.
20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی