ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین روش ها برای درج آگهی تدریس خصوصی موفق در این مقاله توضیح داده شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

اعتقاد به موثر بودن این روش و جدی گرفتن آن: این نکته شاید مهمترین مورد باشد. وقتی شما تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس را جدی می گیرید و برای انتخاب عکس، نوشتن عنوان و متن اگهی وقت می گذارید و به صورت مداوم آگهی خودتان را به روز می کنید احتمال موفقیت شما در جذب شاگرد به میزان بسیار زیادی افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید این روش را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید. از سایت و وبلاگ خودتان و یا شبکه های اجتماعی و فروم ها به صفحه خودتان در همین سایت لینک بدهید. متن اگهی را به صورت مداوم کاملتر کنید و برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت نمائید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه وجود دارد. تبلیغ خودتان را ویژه کنید و به صورت مداوم بر روی به روز رسانی در کنترل پنل کلیک نمائید تا تبلیغ شما بالاتر نمایش داده شود. اگر تبلیغ شما ویژه باشد می توانید به سایت و وبلاگ خودتان هم لینک بدهید و اعتبار آن را برای گوگل افزایش دهید. عکسی که برای تبلیغ تدریس خصوصی خودتان انتخاب می کنید هم به اندازه عنوان تبلیغ در جذب شاگرد، افزایش بازدیدهای تبلیغ شما و افزایش بازدهی آگهی به صورت کلی موثر است. وقتی یک عکس پرسنلی شیک و مرتب و خوب برای تبلیغ خودتان ثبت می نمائید باعث می شود افراد بیشتری بر روی آگهی شما کلیک کنند و تمایل داشته باشند با شما تماس بگیرند. نکته دیگر اینکه متن تبلیغ خودتان را هم باید خوب بنویسید.
تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق و پربیننده

به احتمال زیاد این نکته مورد تایید همه ی اساتید می باشد که هر کاری اگر به آن اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود به نتیجه نخواهد رسید. یکی از نشانه های جدی گرفتن تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد این است که متن تبلیغ خوب نوشته شود. کلمه قانع کننده بودن برای متن آگهی تدریس خصوصی بسیار مناسب است. به عبارت دیگر متن تبلیغ باید به گونه ای نوشته شود که وقتی متقاضی تدریس یا والدین ایشان آن را مطالعه نمود متقاعد شود که با یک استاد با تجربه و خوب و با یک معلم توانا طرف است و می تواند برای نتیجه گرفتن و یادگیری بهتر دروس روی ایشان حساب کند. موارد زیادی وجود دارد که اگر در متن آگهی ذکر گردد به این اعتمادسازی بسیار کمک می کند و می تواند تعداد تماس ها را بسیار افزایش دهد.

متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را باید آنقدر خوب بنویسید که وقتی شخصی متن تبلیغ شما را می بیند صد در صد مطمئن باشد که می تواند برای قبول شدن و نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور روی شما حساب کند. به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. البته مطالبی که در متن تبلیغ ذکر می کنید را به دو دسته خیلی مهم و معمولی طبقه بندی کنید. مواردی که خیلی مهم است و جزو افتخارات و ویژگی های بارز شما است را در ابتدای تبلیغ و در پاراگراف اول قرار دهید. بقیه موارد را هم در ادامه ذکر کنید. سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی که راضی بوده اند و یا نتیجه گرفته اند، ذکر نام مدارس و دانشگاههایی که قبلا در آنها تدریس کرده اید و .... در متن تبلیغ می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

1- تبلیغات تدریس خصوصی را جدی بگیرید. انتظار نداشته باشید با 5 دقیقه وقت گذاشتن و با نوشتن یکی دو جمله برای متن تبلیغ شاگردهای زیادی با شما تماس بگیرند.
2- عنوان تبلیغ خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان تبلیغ مزیت های کلاس های خودتان را ذکر کنید. در عنوان آگهی مهمترین افتخارات خودتان را ذکر نمائید.
3- در عنوان آگهی تدریس مهمترین دروس تدریسی را ذکر نمائید. مثلا اگر ریاضی و فیزیک تدریس می کنید در عنوان آگهی به صورت کلی این دو درس را بنویسید و در متن تبلیغ با جزئیات مقاطع را هم ذکر نمائید.

راهکار خوب دیگری که برای افزایش بازدهی آگهی های شما وجود دارد این است که برای تبلیغ خودتان تبلیغ کنید. در شبکه های اجتماعی لینک آگهی خودتان را قرار دهید و به این ترتیب اعتبار آن برای گوگل بالاتر خواهد رفت و در عین حال به صورت مستقیم هم بازدید تبلیغ خودتان را افزایش داده اید. البته علاوه بر این می توانید از سایت و یا وبلاگ خودتان هم به صفحه تبلیغ خودتان در همین سایت ایران مدرس لینک بدهید. نکته دیگر اینکه خود شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام هم برای جذب شاگرد می تواند مفید باشد. در کنار اینکه در سایت هایی مانند همین سایت ایران مدرس تبلیغ دارید در شبکه های اجتماعی هم فعال باشید و برای جذب شاگرد از این شبکه های اجتماعی هم استفاده نمائید. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعال هستید در اینستاگرام در زمینه اموزش فیزیک مطلب منتشر کنید و در کنار آن برای کلاس های خودتان تبلیغ نمائید. علاوه بر موردی که در بالا گفته شد، استفاده از به روز رسانی مزیت دیگری هم دارد و آن هم این است که در متن تبلیغ تدریس خصوصی شما تاریخ به روز رسانی که نمایش داده می شود تاریخ به روز تری می باشد و افرادی که مشخصات شما را می بینند خواهند دانست که شما اخیرا مشخصات خودتان را به روز کرده اید و می توانند با شما تماس بگیرند. فرض کنید یکی از مدرسین دو یا سه ماه است که از این امکان استفاده نکرده است. در این حالت تاریخ به روز رسانی برای ایشان همان آخرین به روز رسانی را نمایش خواهد داد و چون مربوط به دو یا سه ماه قبل است متقاضیان تدریس فکر می کنند که شاید ایشان در حال حاضر تدریس نکنند و با سایر اساتید تماس خواهند گرفت. بنابراین به صورت مداوم و روزانه از این امکان استفاده کنید تا مشخصات شما در ایران مدرس در جایگاه بالاتری نمایش داده شود.

حال فرض کنید که با نوشتن عنوان خوب و قرار دادن عکس مرتب شخصی بر روی تبلیغ شما کلیک کرد. در متن آگهی با چه چیزی مواجه می شود؟ آیا متن را بسیار کامل و خوب نوشته اید که بازدید به عمل آمده از آگهی شما در نهایت تبدیل به تماس و جذب شاگرد شود؟ در ایران مدرس تلاش بر این است که بازدهی سایت و بازدید آن به صورت مداوم بیشتر شود ولی این بخش از کار که روی تبلیغ کار کنید و آگهی تدریس را خوب بنویسید به عهده خودتان است و باید آن را جدی بگیرید و برای آن وقت بگذارید. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را درج نمائید.

وقتی در گوگل عبارت هایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و .... را جستجو می کنید همین سایت ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی Tadris-Riazi.com را در صفحه اول نتایج گوگل می توانید مشاهده نمائید. در نتیجه افرادی که متقاضی کلاس ریاضی هستند به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد. به این دلیل است که گفته می شود تبلیغات اینترنتی در سایت های تخصصی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد هدفمند است و دقیقا به هدف خواهد زد. البته باز هم روی نحوه نوشتن متن تبلیغ شما تاکید می کنیم و اگر متن آگهی خوب نوشته نشده باشد از صفحه شما بازدید به عمل می آید ولی تماسی گرفته نمی شود. در ضمن، باید به صورت صد در صدی بر ریاضی مسلط باشید تا وقتی با شما تماس گرفته شد با اعتماد به نفس بالا حرف بزنید و همچنین یکی دو جلسه اول را بسیار عالی تدریس کنید (البته بقیه جلسات را هم خوب درس بدهید ولی یکی دو جلسه اول مهمتر است) تا اعتمادسازی انجام شود. در ایران مدرس تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند (مشاهده لیست کامل مدرسین) و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. اگر حوصله به خرج دهید و تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس، سایت www.Tadris-Riazi.com و یا سایت های دیگر را به اندازه کافی جدی بگیرید موارد زیادی وجود دارد که ذکر کردن آنها در متن تبلیغات تدریس خصوصی می تواند کمک کننده و موثر باشد. می توانید قبل از اینکه متن تبلیغ خودتان را بنویسید، در یک برگه کاغذ تمام ویژگی های مثبتی که دارید، تمام افتخاراتی که در گذشته کسب کرده اید و سوابق تدریس خودتان و مزیت های کلاس های خودتان را بر روی یک برگه کاغذ بنویسید و در مرحله بعد با توجه به این مواردی که یادداشت کرده اید متن تبلیغ خودتان را بنویسید. در نوشتن متن تبلیغ تدریس خصوصی این نکته را مد نظر داشته باشید که موارد مهمتر را ابتدا بنویسید و مواردی که اهمیت کمتری دارد را در پاراگراف های بعدی ارائه نمائید.

عنوان آگهی تدریس خصوصی باید دو ویژگی داشته باشد. اول اینکه مهمترین دروسی که تدریس می کنید را ارائه نمائید. همه ی دروس را در عنوان تبلیغ نمی توانید بنویسید چون تعداد کاراکتر محدود است. ولی مهمترین دروس را بنویسید. دومین موردی که برای عنوان تبلیغ باید در نظر داشته باشید این است که مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان (استاد دانشگاه، رتبه برتر کنکور، دبیر رسمی، دارای رتبه برتر المپیاد و  یا هر افتخار و ویژگی متمایزی که دارید) همراه با بهترین قولی که می توانید بدهید (جلسه اول رایگان، تدریس تضمینی و یا هر مورد دیگری) را هم در عنوان ذکر کنید. به این ترتیب عنوان آگهی تدریس شما جذاب خواهد بود و از بین آگهی های مختلف احتمال بیشتری دارد بر روی تبلیغ شما کلیک شود. توجه کنید که متقاضیان تدریس خصوصی در لیست مدرسین توضیحات متن آگهی شما را نمی بینند و فقط عنوان تبلیغ و عکس شما دیده خواهد شد.

برای اینکه بازدید کننده های تبلیغات تدریس خصوصی شما تبدیل به تماس و جذب شاگرد شود باید تا جایی که می توانید روی متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان کار کنید. مهم است که متن آگهی شما کامل و متقاعد کننده نوشته شود. کاربر وقتی وارد صفحه شما می شود باید به اندازه کافی مدارک و مستندات ارائه کرده باشید که نشان دهد شما در کار خودتان یک شخص حرفه ای و متخصص هستید و سوابق درسی و تحصیلی خوبی دارید. اگر در دوره متوسطه و ادنشگاه معدل بالایی داشته اید آن را بنویسید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، در دانشگاه خوبی درس خوانده اید، در مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههای خوبی تدریس کرده اید و .... همه ی این موارد را بنویسید. قانون این است: هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. موارد با اهمیت بیشتر را در پاراگراف اول بنویسید و در پاراگراف های بعدی هم هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. مطالعه مقاله نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق در این زمینه کاملا مفید است.

علاوه بر عنوان، متن و عکس آگهی می توانید برای تبلیغ خودتان کلمات و یا عبارت های کلیدی مناسبی انتخاب کنید تا تبلیغ شما در صفحات بیشتری نمایش داده شود و بیشتر دیده شود. مثلا اگر خانم هستید و ریاضی درس می دهید یک عبارت کلیک خوب می تواند "تدریس ریاضی توسط مدرس خانم" باشد که اتفاقا در گوگل هم بسیار پرسرچ است. در هر زمینه ای چنین عبارت هایی وجود دارد و به عنوان کلمات کلیدی می تواند انتخاب گردد.

مزیت بسیار خوب و مهمی که آگهی اینترنتی تدریس برای پیدا کردن شاگرد خصوصی دارد و انواع روش های تبلیغاتی دیگر اصلا چنین حالتی ندارند این است که این روش هدفمند است. وقتی در همین سایت ایران مدرس آگهی می دهید (به عنوان مثال)، چون این وب سایت برای عبارت های شامل تدریس خصوصی بهینه است و در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد، افراد مختلف و متقاضیان واقعی تدریس خصوصی از طریق گوگل به سمت تبلیغ شما هدایت شده و احتمال جذب شاگرد بالایی خواهید داشت. به عنوان مثال، در تبلیغات تراکت ممکن است از 20 تراکتی که توزیع می شود 1 عدد آن به دست فردی برسد که در حال تحصیل است و به کلاس خصوصی نیاز دارد. بنابراین در این روش افرادی که واقعا در جستجوی معلم خصوصی هستند تبلیغ شما را خواهند دید.

بین هزاران آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی موجود در اینترنت متقاضیان نمی دانند که به کدام استاد اعتماد کنند. در متن تبلیغات خودتان مدارک و مستنداتی ارائه کنید که باعث اعتماد سازی شود. نظرات مثبت شاگردهای قبلی در این راستا بسیار مفید است.

ثبت نظر شاگردهای راضی قبلی برای تبلیغ خودتان: ذر هر کاری وقتی یک مشتری راضی از خدمات یا محصولات یک شرکت تعریف می کند شما به آن شرکت بیشتر اعتماد می کنید. وقتی در متن تبلیغ خودتان نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان را قرار می دهید باعث افزایش اعتماد بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش تماس و جذب شاگرد برای خودتان خواهید شد.

در مقاله تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس در رابطه با تاثیر عنوان آگهی بر موفقیت تبلیغات تدریس خصوصی و در مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس تاثیر متن آگهی توضیح داده شده است. عکس تبلیغات تدریس و عنوان آن تقریبا رسالت مشترکی را بر دوش دارند و آن هم کشاندن بازدید کننده به متن تبلیغ است. وقتی کاربر با دیدن عنوان خوب و جذابی که نوشته اید و با مشاهده عکس مرتب شما بر روی تبلیغ کلیک کردن، از آن به بعد کار متن آگهی که همان متقاعد کردن بازدید کننده برای تماس گرفتن با شما است شروع می شود. بنابراین باید بدانید که هر مورد چه تاثیری دارد.

در عنوان آگهی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک را بیاورید. ممکن است در زیر مجموعه ریاضیات دروس دیگری هم تدریس کنید. این موارد را در متن آگهی بیاورید. نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که عنوان آگهی شما باید جذاب باشد. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا در المپیاد توانسته اید نتیجه خوبی بدست آورید در عنوان آگهی ارائه دهید (مثلا: تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی توسط رتبه 28 کنکور سراسری یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط رتبه دوم المپیاد زبان). این موارد باعث می شود روی عنوان تبلیغات تدریس خصوصی شما کلیک شود.

برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید. در ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروسی که درس می دهید به اسم خودتان جزوه درج کنید. به این ترتیب هم جزوات شما در اینترنت پخش شده و شناخته شده خواهید گردید و هم بازدید صفحه آگهی شما در ایران مدرس افزایش پیدا کرده و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما بیشتر می شود. اگر جزوات خوبی بنویسید که قابلیت بازنشر داشته باشد از وبلاگ ها و سایت های مختلف به صفحه شما لینک داده شده و اعتبار آن پیش گوگل هم افزایش خواهد یافت. در واقع مدرسین تدریس خصوصی به هر میزان بیشتر شناخته شده و معروف باشند هزینه بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند و درآمد بالاتری هم دارند. با ثبت جزوه و درج مشخصات خودتان در آن، اگر جزوات خوبی داشته باشید، اعتبار بالاتری کسب کرده و به مرور زمان معروف و مشهور می گردید و درآمد شما هم به همان نسبت بیشتر می گردد.

  • ۹۷/۱۰/۱۲
  • محمد محمدی

آگهی تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی