ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با  بهترین روش تدریس ریاضی دبیرستان توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید بهترین روش تدریس ریاضی دبیرستان را داشته باشید در مرحله اول باید خودتان به صورت کامل بر درس ریاضی مسلط شوید. اگر به صورت خصوصی ریاضی را تدریس می کنید بهتر است قبل از کلاس و قبل از جلسه اول آمادگی کامل داشته باشید و در کلاس های گروهی هم حتما این مورد را در نظر داشته باشید. بهترین روش برای تدریس ریاضی دبیرستان و متوسطه این است که سعی کنید کلاس را به صورت دو طرفه پیش ببرید. به هر میزان شاگرد یا شاگردهای شما در برگزاری کلاس و ارائه مطالب مشارکت داشته باشند، نظر بدهند و سوال بپرسند در نهایت بازدهی کلاس برای آنها بیشتر خواهد بود. به هر حال وقتی شما سوال می پرسید و سعی می کنید خود دانش اموزان هم در ارائه درس مشارکت کنند حواس آنها جمع تر خواهد بود و در ضمن کلاس بازدهی بالاتری خواهد داشت. بنابراین بهترین راهکار این است که خودتان بر درس مسلط باشید و در عین حال تلاش نمائید شاگردهای شما هم نظر بدهند و سوال بپرسند. این نکته بسیار مهم است و در کلاس هایی که بحث های دو طرفه بین معلم و دانش آموزان اتفاق می افتد بازدهی کلاس بسیار بالاتر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید. این مقاله در زمینه بهترین روش تدریس ریاضی متوسطه دبیرستان ارائه شد و امید است که موثر بوده باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشیم و شاگردهای زیادی جذب کنیم؟

پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه ریاضی تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق ریاضی) را هم مطالعه کنید.

روشهای نوین و الگوی موفق تدریس ریاضی


  • ۹۷/۱۰/۱۸
  • محمد محمدی

تدریس خصوصی ریاضی نهم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی