ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۱
  • ۰

در این بخش در رابطه با موارد مهم در متن تبلیغات تدریس خصوصی و نمونه آگهی تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر می خواهید متن تبلیغات تدریس خصوصی خوبی داشته باشید این موارد را در نظر بگیرید:
1- در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان مهمترین موارد را ذکر نمائید. از جمله مهمترین موارد می توان به سوابق تدریس، مدارس و دانشگاههایی که قبلا درس داده اید، افتخاراتی که دارید، تعداد سال سابقه کار (البته اگر سابقه کاری بالایی دارید خیلی آن را توضیح دهید)، روند تدریس، دروسی که درس می دهید و .....
پیشنهاد می شود مقاله متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات را هم بخوانید.
2- از بین مواردی که قصد دارید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان ذکر نمائید موارد برجسته و دارای اهمیت بیشتر را در پاراگراف اول متن تبلیغات ذکر کنید. به هر حال متن می تواند به هر میزان که می خواهید طولانی باشد. ولی برای افرادی که حوصله خواندن متن طولانی را ندارند مهمترین موارد را در پاراگراف اول قرار دهید.
3- در متن تبلیغات تدریس خصوصی خوب است که در مورد خودتان، سوابق تدریسی که دارید، افتخاراتی که دارید و .... حرف بزنید ولی در کنار هر کدام هم ذکر کنید که این ویژگی های خوب شما چگونه می تواند منجر به نتیجه گرفتن بهتر شاگردهایتان شود. به عبارت دیگر بنویسید که برای آنها چرا مفید است. مثلا اگر ریاضی درس می دهید و سابقه کاری بالای خودتان را ذکر نموده اید بنویسید که این سابقه کاری بالا می تواند باعث شود در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بیشتری درس اموزش داده شود. چرا که شما بر درس مسلط هستید و دانش آموزان یا دانشجویان زیادی را به عنوان شاگرد داشته اید و به همین دلیل اشکالات معمول و متداول همه را می دانید.
مطالعه این مقاله هم مفید است: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

4- در سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه هم وجود دارد. می توانید برای آشنایی شاگردهای شما با روش کار شما جزواتی را هم در ایران مدرس قرار دهید.
5- برای نوشتن یک متن تبلیغاتی خوب بهتر است از متن آگهی های سایر اساتید هم ایده بگیرید. برای مشاهده نمونه آگهی های تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس و برای مشاهده متن تبلیغات سایر مدرسین بر روی عبارت مشاهده سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید.
حتما بخوانید: آگهی تدریس خصوصی، نمونه متن تبلیغات تدریس خصوصی

6- متن تبلیغات کپی شده و تکراری برای شما فایده ندارد. به هر میزان متن شما منحصر به فرد باشد بهتر است. سعی کنید متن تبلیغ شما جذاب باشد و قانع کننده باشد. با داشتن عنوان و عکس خوب برای آگهی افراد زیادی تبلیغات تدریس خصوصی شما را خواهند دید. ولی این بازدید کننده ها زمانی تبدیل به شاگرد و مشتری می شوند که متن تبلیغات خودتان را خوب نوشته باشید.
این فیلم ها را هم مشاهده کنید:

متن تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی