ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نحوه افزایش بازدهی متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر در این بخش توضیح داده شده است. اگر می خواهید شاگرد بیشتری جذب کنید مسلما باید متن اگهی و تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را بسیار خوب بنویسید. در این مقاله این مورد توضیح داده شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی

متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را بسیار کامل بنویسید. نگران این نباشید که ممکن است متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین انها حوصله خواندن متن را نداشته باشند. شما هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. اگر می خواهید مطمئن شوید که مهمترین مطالب را همه می بینند، در عنوان آگهی برجسته ترین ویژگی خودتان و مهمترین افتخار خودتان را بنویسید. در پاراگراف اول متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان هم مهمترین موارد را ذکر کنید. در پاراگراف های بعدی می توانید مطالب تکمیلی را ارائه کنید. پس قانون این است: هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. وقتی متن تبلیغ شما کامل نوشته می شود از نظر گوگل هم صفحه شما دارای ارزش و اعتبار بیشتری است. البته باید تبلیغ شما کپی شده نباشد و برای نوشتن آن وقت گذاشته باشید. برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی و درج آگهی تدریس می توانید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ مراجعه نمائید.

این مقاله را هم بخوانید: متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات

در متن تبلیغ خودتان می توانید افتخارات خودتان را ذکر نمائید. از همان دوره متوسطه شروع کنید. اگر رتبه خوبی در کلاس داشته اید یا معدل شما بالا بوده است آن را ذکر نمائید. سپس سراغ کنکور بروید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب نموده اید هم آن را ذکر نمائید. در دوره دانشگاه هم هر افتخاری را بنویسید. موارد خوب را بنویسید و اگر موردی مورد دلخواه شما نبوده آن را ذکر نکنید. در حال حاضر هم اگر سابقه تدریس بالایی دارید و در مدارس و اموزشگاههای مختلف تدریس کرده اید همه ی این موارد را بنویسید. افراد مختلف برای گرفتن مدرس خصوصی فقط می خواهند با شخصی کلاس داشته باشند که بتوانند به ایشان اعتماد کنند. شما به هر میزان موارد بیشتری در رابطه با سوابق تدریس و افتخارات خودتان و شاگردهای موفق قبلی را ذکر نمائید در جلب اعتماد متقاضیان کلاس موفق تر خواهید بود. بنابراین تمامی موارد را با ذکر جزئیات بنویسید. در سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه و فیلم نمونه تدریس و .... هم فراهم شده است.

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی