ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مقالات در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه قیمت کلاس های ریاضی اطلاعات خوبی را بدست آورید مقالات زیر را بخوانید.

در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس های خصوصی ریاضی و قیمت مناسب برای تدریس خصوصی ریاضی در سال ......


جدیدترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی سال 97 و 98

در این بخش در رابطه با جدیدترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی سال 97 و 98 توضیحاتی ارائه می ......


هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

در این بخش مطالبی در رابطه با هزینه و قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی ارائه می گردد. ریاضی ابتدایی جزو ......


قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان

در این بخش در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و نحوه هماهنگی کلاسهای ریاضی با قیمت مناسب ......


حق الزحمه تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله در رابطه با حق الزحمه تدریس خصوصی ریاضی و قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه...


قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و ریاضیات مقطع دانشگاه توضیحاتی ارائه می گردد. یکی از دروس پرمتقاضی برای کلاس...


قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ ارزان

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ ارزان توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید کلاس های خصوصی ریاضی را با نرخ ارزان هماهنگ نمائید...


قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 چقدر است؟

در این بخش در رابطه با قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 98 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر سوال قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در سال 98...

- تاثیر تعداد جلسات بر حق الزحمه تدریس خصوصی ریاضی: مسلما اگر شما تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید اساتید تدریس خصوصی سر قیمت ها با شما راه خواهند آمد و برای هر جلسه قیمت کمتری را در نظر می گیرند و در مجموع به شما تخفیف خواهند داد. البته اگر در یک درس اشکالات زیادی دارید و تعداد جلسات بالایی لازم می شود بهتر است زودتر کلاس ها را شروع نموده و برگزاری کلاس ها را به ایام امتحانات موکول ننمائید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یک راهکار خوب برای اطلاع از قیمت کلاس های ریاضی دانشگاه این است که بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک کنید. به این ترتیب هم لیست مدرسین ریاضی دانشگاه را مشاهده می کنید و هم اینکه خواهید دانست که هر استاد برای کلاس های خصوصی چه قیمت را تعیین کرده است. اساتید در متن تبلیغات تدریس خودشان ذکر کرده اند که چه هزینه ای را برای کلاس ها در نظر دارند. تصویر زیر مشخصات ثبت شده توسط یکی از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس در اردیبهشت 98 را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید اساتید در بخش هزینه تدریس قیمت که برای کلاس های خصوصی ریاضی دانشگاه و سایر دروس در نظر دارند را ذکر نموده اند. بنابراین با مشاهده لیست مدرسین در همین سایت ایران مدرس می توانید هم یک استاد خوب برای خودتان انتخاب نمائید و هم قیمت کلاس ها را مشاهده نمائید.

قبل از اینکه در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی ارزان توضیحی ارائه دهیم نکته ای را یادآور می شویم و آن هم این است که اولویت اول را برای این مطلب در نظر بگیرید که استاد خوبی داشته باشید و با یک معلم با تجربه و با سابقه کلاس ها را هماهنگ نمائید و فقط به نبال ارزان هماهنگ کردن کلاس ها نباشید. البته در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید و با هر قیمتی می توانید یک معلم خوب را انتخاب نمائید. ولی به هر حال در نظر داشته باشید که نتیجه گرفتن شما مهمتر است و بهتر است معیار اصلی شما برای انتخاب استاد این باشد که رزومه و سابقه کاری خوبی داشته باشد و خوب تدریس کند. هزینه پایین در اولویت بعدی قرار دارد.

تعداد جلسات کلاس های خصوصی ریاضی: با افزایش تعداد جلسات اساتید برای هر جلسه معمولا مبلغ کمتری را در نظر می گیرند. مثلا اگر یک معلم ریاضی برای دو جلسه کلاس هر جلسه 100 هزار تومان را درخواست نماید، اگر تعداد جلسات 10 جلسه باشد ممکن است با هزینه 70 یا 80 هزار تومان به ازای هر جلسه موافقت کند.

در سال 98 و 99 به صورت متوسط شاید بتوان گفت قیمت کلاس های خصوصی ریاضی برای هر جلسه می تواند حدود 100 تا 120 هزار تومان باشد. قیمت گفته شده قبلی (70000 تا 200000 تومان) بازه پیشنهادی بود و 100000 تا 120000 تومان ذکر شده مقدار میانگین قیمت کلاس ها است. البته باز هم تاکید می شود که در همین سایت تدریس ریاضی لیست کامل مدرسین را ببینید و رزومه اساتید و قیمت درخواستی هر استاد را بررسی نمائید. اینکه یک استاد با قیمت پایینتری کار کند لزوما به معنی ضعف ایشان و مسلط نبودن ایشان نیست و اینکه یک استاد قیمت بالایی را ذکر کرده باشد هم دلیلی بر خوب تدریس کردن ریاضی توسط ایشان نیست.
اساتید ثبت نامی در این وب سایت مرتبا تبلیغ خودشان را به روز می کنند و قیمت هایی که اساتید در متن تبلیغ خودشان در همین سایت ذکر نموده اند به روز می باشد. بعضی از اساتید هم برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی خودشان هزینه ای که در نظر گرفته اند را ذکر ننموده اند و فقط عبارت توافقی را ثبت کرده اند. اگر برای چنین مدرسینی رزومه و سوابق کاری ایشان را تایید می کنید و تمایل دارید با این اساتید کلاس داشته باشید برای اطلاع از قیمت کلاس های ایشان باید تلفنی تماس بگیرید.
پارامترهای موثر بر هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی ابتدایی: در مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 96 و 97 چقدر است؟ در رابطه با قیمت کلاسهای ریاضی توضیحات کاملی ارائه شده است. در مقطع ابتدایی هم مدرسین و معلم هایی که سابقه کاری بالاتری دارند برای کلاسهای خصوصی خودشان مبلغ بیشتری را در نظر می گیرند. معلم های رسمی آموزش و پرورش هم به نسبت مدرسین دیگر هزینه بیشتری برای کلاسهای خودشان در نظر می گیرند. نکته دیگر اینکه اگر تعداد جلسات بالا باشد معلم های ریاضی ابتدایی هزینه هر جلسه را پایینتر در نظر می گیرند و یا می توانید از آنها تخفیف بخواهید. به عنوان مثال اگر سه جلسه کلاس لازم داشته باشید هزینه هر جلسه اگر 50 هزار تومان باشد، در حالتی که 7 جلسه لازم داشته باشید (به عنوان مثال) ممکن است مدرس با هزینه هر جلسه 40 هزار تومان هم با شما کنار بیاید. بنابراین با افزایش تعداد جلسات هزینه هر جلسه می تواند کمتر شود. در همین سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مدرسین و معلمان زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و سایر مقاطع فعالیت دارند و در سمت چپ همین مقاله هم تعدادی از این مدرسین را می توانید مشاهده کنید.
قیمتهای کلاسهای ریاضی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر برگزاری کلاسهای ریاضی را به ایام امتحانات موکول کنید احتمالا برای کلاسهای خصوصی باید هزینه بیشتری را بپردازید. در این ایام مدرسین خوب و با تجربه معمولا وقت خالی ندارند و در نتیجه توصیه می شود کلاسهای ریاضی را در طول ترم برگزار کنید. اوایل ترم مدرسین ریاضی بهتر با شما کنار خواهند آمد. چرا که در اوایل ترم وقت مدرسین آزادتر است. بنابراین می توان گفت یکی از راهکارها برای این که بتوانید کلاسهای ریاضی را با قیمت مناسبتری داشته باشید این است که برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول نکنید. مزیت دیگری که این کار دارد این است که با اطمینان بیشتری در جلسه امتحان شرکت می کنید و نمره بهتری هم خواهید گرفت.

  • ۹۸/۰۵/۰۷
  • محمد محمدی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی

نظرات (۲)

وبلاگ خیلی خوب و پر محتوایی داری تبریک میگم

لطفا اگر هم که وفت داشتی به وبلاگ منم سر بزنید ممنون میشم

  • فروشگاه اینترنتی
  • همیشه وجود جدیدترین و دانش و معلومات کسب شده که از بازخورد مثبتی برخوردار باشند می تواند نیروی ایده الی در یادگیری را فراهم آورند
    فروشگاه اینترنتی
    https://www.baneh.com
    باسپاس    

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی