ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با مزیت های تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در سایت ایران مدرس به نسبت آگهی تدریس خصوصی رایگان توضیح داده شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه و نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در سایت ایران مدرس بر روی لینک قیمت تبلیغات تدریس خصوصی کلیک نمائید.
در سایت ایران مدرس www.IranModares.com می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. در ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 آگهی تدریس خصوصی ثبت شده است. در این مقاله مزیت های آگهی تدریس خصوصی ویژه توضیح داده شده است. شما با درج تبلیغات رایگان در ایران مدرس هم می توانید شاگرد جذب کنید ولی به هر حال تبلیغات ویژه بازدهی بالاتری دارد. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد و برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل قرار گرفته است. مدرسینی که تبلیغات ویژه ثبت نموده اند همواره در صفحه اول سایت ایران مدرس نمایش داده خواهند شد. متقاضیان تدریس خصوصی وقتی به صفحه اصلی سایت ایران مدرس مراجعه می کنند ابتدا مدرسین ویژه را خواهند دید. پس اگر می خواهید زودتر از بقیه اساتید دیده شوید باید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. در صفحات داخلی سایت ایران مدرس هم مدرسین ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. بنابراین باز هم احتمال جذب شاگرد برای این اساتید بیشتر خواهد بود. نکته دیگر اینکه، در کنار مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، تست های کنکور و جزوات اموزشی و کنکوری هم اساتید ویژه نمایش داده خواهند شد. به عنوان مثال در صفحه مرتبط با این مقاله که در زمینه آموزش ریاضی است اساتید ویژه تدریس ریاضی هم به صورت رندوم نمایش داده خواهند شد. در ضمن، متقاضیان کلاس های خصوصی به اساتید ویژه بیشتر اعتماد می کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موفق تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه و افزایش احتمال جذب شاگرد

نکات تدریس خصوصی (ویژه مدرسین و اساتید تدریس خصوصی)

چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟

نظرات (۱)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت لینکدونی تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی