ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی معتبر و موفق در سایت های معتبر تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می شود و بیان می شود که چگونه با درج آگهی در بهترین سایت های تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید و از کار تدریس خصوصی به درآمد بالا برسید.
مطالعه مقالات زیر مفید است.

چگونه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسیم؟

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی ریاضی موفق و موثر
بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی شما موفق باشد و بتوانید خوب نتیجه بگیرید در مرحله اول باید در یک سایت خوب و معتبر آگهی خودتان را ثبت نمائید. می توانید در سایت هایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند مانند سایت های ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. در کنار این سایت ها ثبت تبلیغ در سایت های عمومی تبلیغات اینترنتی مانند سایت های دیوار، شیپور، ایستگاه، سودایران www.soodiran.com و .... هم می تواند مفید باشد. البته ثبت آگهی در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی بازدهی بیشتری دارد. چرا که این سایت ها بازدید هدفمند دارند و برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل هم قرار گرفته اند. به هر حال خودتان را محدود به یکی دو سایت نکنید و در سایت های مختلف تبلیغ ثبت نمائید. البته حتما در نظر داشته باشید که متن تبلیغات خودتان را هم باید خوب و قانع کننده بنویسید. در متن تبلیغ رزومه کاملی را ارائه نمائید و سوابق تدریس خودتان و دروسی که تدریس می کنید را به صورت کامل بنویسید. به هر میزان بیشتر بنویسید بازدهی تبلیغ شما بهتر خواهد شد.
مقالات زیر را هم بخوانید.

7 راهکار برای افزایش تعداد بازدید آگهی های تدریس خصوصی

ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایت هایی که معرفی شد کاملا رایگان است اما در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری تبلیغ شما نمایش داده شود و بتوانید بهتر نتیجه بگیرید. در سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه، فیلم نمونه تدریس خصوصی، مدرک تحصیلی و رزومه کاری و .... هم وجود دارد و می توانید به صورت کامل خودتان را معرفی نمائید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید ثبت تبلیغات در این دو وب سایت را از دست ندهید. خصوصا در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد حتما تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد. درج تبلیغ در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی این مزیت را دارد که اطلاعات شما در یک محیط کاملا آموزشی نمایش داده خواهد شد و مشخصات شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده می شود. البته همانطور که گفته شد شما در همه ی وب سایت های معرفی شده تبلیغ خودتان را ثبت کنید. البته توجه داشته باشید که کپی کاری نکنید و در هر سایت تبلیغ مختص خودش را قرار دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی