ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر قصد ثبت آگهی تدریس خصوصی در دیوار را دارید در کنار ارائه توضیحات برای اینکه چگونه تبلیغ خودتان را ثبت کنید تا بازدهی بالاتری داشته باشد، سایت های خوب و معتبر دیگری که برای درج تبلیغات تدریس خصوصی می توانید به آنها مراجعه نمائید هم معرفی خواهند شد. علاوه بر سایت دیوار divar.ir می توانید در سایت های ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارند هم تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد. سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. علاوه بر این سایت ها و سایت دیوار می توانید تبلیغ خودتان را در بخش تدریس خصوصی سایت سودایران http://teaching.soodiran.com/ هم درج نمائید. سایت سودایران هم یکی از سایت های خوب تبلیغات اینترنتی در ایران است.

اینکه فقط آگهی خودتان در زمینه تدریس خصوصی را در سایت دیوار یا سایت های دیگری که معرفی شدند ثبت کنید مفید نخواهد بود. باید اولا برای هر سایت تبلیغ جداگانه ای بنویسید و درج نمائید و ثانیا برای نوشتن آگهی های خودتان در زمینه تدریس خصوصی وقت بذارید و آن را کامل و خوب بنویسید. مطالعه مقاله زیر در این زمینه مفید است.

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

تبلیغات تدریس خصوصی شما باید شامل مواردی مانند رزومه کاری و سوابق تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، اسم تمام دروس تدریسی و افتخارات و نتایج خوب قبلی شما باشد. باید متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید تا خوب نتیجه بگیرید. در سایت دیوار یا هر سایت دیگری که تبلیغ درج می کنید باید برای نوشتن آن وقت بگذارید و متن تبلیغ را کامل بنویسید. در سایت ایران مدرس امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم وجود دارد.

پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • محمد محمدی

آگهی تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی