ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله تعدادی از بهترین راهکارها برای ثبت آگهی تدریس خصوصی موفق و موثر ارائه شده است. برای اینکه تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی شما موفق باشد این مقاله را بخوانید. اینکه ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس چقدر برای شما بازدهی داشته باشد به مقدار زیادی به این بستگی دارد که شما به چه میزان این روش را جدی بگیرید. اساتید و مدرسینی وجود دارد که در سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را که درج می کنند برای عنوان تبلیغ 3 یا 4 کلمه بیشتر ثبت نمی کنند و متن تبلیغ را هم بسیار کوتاه و مختصر می نویسند و برای آن وقت نمی گذارند. یعنی از همان ابتدای کار انگار خودشان می دانند که برای آنها جواب نمی دهد و فقط می خواهند امتحان کرده باشند. باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و عنوان بسیار خوب و جذاب و متن بسیار کاملی را ارائه کنید. سوابق تدریس خودتان را بنویسید و توضیح دهید که چرا کلاس های شما متفاوت و موثر است. افتخارات خودتان را در متن تبلیغ ذکر کنید و یک عکس خوب هم ثبت نمائید.

این مقاله خوب را هم حتما بخوانید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

متن آگهی: بعد از آنکه عنوان آگهی شما دیده شد کاربر برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک می کند و متن آگهی را مشاهده می نماید. اگر متن اگهی را خوب نوشته باشید شانس زیادی دارید تا کاربر متقاعد شده و با شما تماس بگیرد. بنابراین متن تبلیغات تدریس خصوصی در تبدیل بازدید کننده به مشتری اهمیت دارد. متن تبلیغ شما باید به گونه ای نوشته شود که اگر شخصی متن تبلیغ را دید متقاعد شود با شما برای کلاس تماس بگیرد و در این زمینه که می تواند به شما اعتماد کند و شما بهترین مدرس و یا یکی از بهترین مدرسین برای کلاس خصوصی هستید شکی به خودش راه ندهد. باید رزومه کاملی را ارائه کنید. متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان را باید آنقدر خوب بنویسید که وقتی شخصی متن تبلیغ شما را می بیند صد در صد مطمئن باشد که می تواند برای قبول شدن و نتیجه گرفتن در امتحان و کنکور روی شما حساب کند. به هر میزان بیشتر بنویسید بهتر است. البته مطالبی که در متن تبلیغ ذکر می کنید را به دو دسته خیلی مهم و معمولی طبقه بندی کنید. مواردی که خیلی مهم است و جزو افتخارات و ویژگی های بارز شما است را در ابتدای تبلیغ و در پاراگراف اول قرار دهید.

یکی از نشانه های جدی گرفتن تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد این است که متن تبلیغ خوب نوشته شود. کلمه قانع کننده بودن برای متن آگهی تدریس خصوصی بسیار مناسب است. به عبارت دیگر متن تبلیغ باید به گونه ای نوشته شود که وقتی متقاضی تدریس یا والدین ایشان آن را مطالعه نمود متقاعد شود که با یک استاد با تجربه و خوب و با یک معلم توانا طرف است و می تواند برای نتیجه گرفتن و یادگیری بهتر دروس روی ایشان حساب کند. موارد زیادی وجود دارد که اگر در متن آگهی ذکر گردد به این اعتمادسازی بسیار کمک می کند و می تواند تعداد تماس ها را بسیار افزایش دهد.
مطالعه این مقاله هم مفید است:
چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی

دو یا سه تمایز بسیار خوب خودتان یا کلاس های خودتان را حتما در عنوان تبلیغ ارائه کنید: در بسیاری از موارد در لیست مدرسین فقط عنوان و عکس شما دیده خواهد شد. اگر این دو را خوب انتخاب کرده باشید شانس شما برای جذب شاگرد بسیار افزایش می یابد. در عنوان آگهی مهمترین ویژگی های خودتان مانند رتبه برتر کنکور، سابقه بالای تدریس، معدل بالا، تحصیل در دانشگاه خوب، دبیر و معلم رسمی و یا استاد دانشگاه، کسب رتبه خوب در المپیاد، دارای شاگردهای موفق قبلی و ..... را ارائه نمائید. اگر کلاس های شما ویژگی متمایز و خوبی دارد آن را هم ذکر کنید. به عنوان مثال تضمینی بودن کلاس ها، جلسه اول رایگان، ارائه جزوه اختصاصی، قیمت مناسب و .... می تواند موارد خوبی باشد. اگر بخواهیم یک عنوان خوب را مثال بزنیم این حالت می تواند یک نمونه خوب باشد: تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط دبیر رسمی با 15 سال سابقه تدریس به صورت کاملا تضمنی و با قیمت و هزینه مناسب. برای اینکه تبلیغ شما بازدهی بالایی داشته باشد عنوان و عکس خوب و جذابی برای آن انتخاب نمائید. عنوان و عکس جذاب باعث می شود از بین آگهی های مختلف تدریس خصوصی بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک شود و جذب شاگرد بالایی داشته باشید. اگر ویژگی یا افتخاری دارید (مانند سابقه کاری بالا، دبیر رسمی، رتبه برتر کنکور یا المپیاد و ....) در عنوان تبلیغ ارائه دهید. متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید تا افرادی که تبلیغ شما را می بینند متقاعد شوند برای کلاس با شما تماس بگیرند. فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق

یک راهکار خوبی که وجود دارد این است که برای آگهی تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید. چرا فقط باید منتظر باشید تا شخصی از صفحه تدریس شما بازدید کند؟ خودتان هم دست به کار شوید و برای خدمات تدریس خصوصی خودتان در سایت ها و وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و .... تبلیغ کنید و آدرس صفحه آگهی تدریس خصوصی خودتان در همین سایت ایران مدرس را هم معرفی نمائید. به این ترتیب علاوه بر روش های ذکر شده قبلی از این طریق هم می توانید برای خودتان بازدید کننده و در نتیجه شاگرد جذب نمائید. از وبلاگ یا سایت خودتان به صفحه تدریس خودتان لینک بدهید و آن را معرفی نمائید.  در وب سایت (ایران مدرس www.IranModares.com) و همچنین در (سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com) ثبت تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان است. اما اگر می خواهید تبلیغ تدریس شما به نسبت سایر اساتید در جایگاه بالاتری نمایش داده شود و بیشتر دیده شود می توانید با پرداخت یک هزینه مناسب تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند و در صفحات داخلی سایت هم بالاتر نمایش داده می شوند.

اگر عنوان تبلیغ را خوب نوشته باشید و عکس خوبی را انتخاب کرده باشید، از بین آگهی های تدریس خصوصی مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. بنابراین با انتخاب عکس و عنوان خوب برای تبلیغ تدریس خصوصی خودتان تعداد کلیک هایی که بر روی آگهی شما می شود را افزایش دهید و با ارائه متن تدریس خصوصی خوب این کلیک ها را تبدیل به تماس کنید. در ایران مدرس اخیرا امکان ثبت فیلم نمونه تدریس هم فراهم شده است. اگر یک فیلم نمونه تدریس یکی دو دقیقه ای از خودتان قرار دهید در جذب شاگرد بیشتر و افزایش تاثیر آگهی تدریس شما بسیار موثر است.

آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی: اخیرا در سایت ایران مدرس امکان قرار دادن مدرک تحصیلی و رزومه کاری هم فراهم شده است. یکی از مهمترین چالش هایی که متقاضیان کلاس خصوصی با آن رو به رو هستند این است که نمی دانند که از بین مدرسین و اساتید مختلف به کدام استاد اعتماد کنند. وقتی شما مدرک تحصیلی خودتان را قرار می دهید و یا مدارک و افتخارات دیگری را که دارید قرار می دهید باعث می شود اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس خصوصی بیش از پیش جلب شود و تماس های شما بیشتر شود.

قرار دادن فیلم نمونه تدریس خصوصی: در سایت ایران مدرس علاوه بر مواردی که گفته شد می توانید فیلم نمونه تدریس هم قرار دهید. وارد پنل کاربری خودتان که شدید می توانید این امکان را مشاهده نمائید. بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی ترس این را دارند که بعد از هماهنگ کردن کلاس نحوه تدریس استاد را پسند نکنند و وقت آنها تلف شود. با قرار دادن یک فیلم نمونه تدریس خوب می توانید نحوه تدریس خودتان را با بیان خوب و روان نشان دهید و به این ترتیب شاگردهای بیشتری را جذب نمائید.

یک متن تبلیغات تدریس خصوصی خوب اطلاعات کاملی را در مورد مدرس و رزومه کاری ایشان و سوابق تدریس و .... ارائه کرده است به گونه ای که شخصی که آن را مطالعه می کند به این نتیجه برسد که استاد مورد نظر باسواد است و سابقه کاری خوبی دارد و می توان برای کلاس خصوصی به ایشان اطمینان کرد. باید سعی کنید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان سوابق تدریس را به صورت کامل ذکر نمائید. در هر آموزشگاه و مدرسه و دانشگاهی که تدریس کرده اید اسم آن محل را ذکر نمائید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، در المپیاد موفق بوده اید، معدل بالایی در دوران تحصیل داشته اید، دانشجوی نمونه و یا شاگرد ممتاز بوده اید و یا هر افتخار دیگری که دارید را در متن آگهی ذکر نمائید. به هر میزان متن تبلیغ شما با صداقت کامل نوشته شود و نشان دهد شما سوابق تحصیلی و کاری درخشانی دارید، به همان میزان در جذب شاگرد موفق تر خواهید بود.

شما اگر بخواهید به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید یک عکس عالی و شیک را لازم دارید. در بین آگهی های مختلف معمولا اول عکس و عنوان دیده می شود و باید روی انتخاب این دو مورد دقت کنید تا بهترین تبلیغ را داشته باشید. در عنوان آگهی هم قول های خوبی بدهید. مواردی مانند "جلسه اول رایگان" ، "100 درصد تضمینی" ، " تضمین کیفیت تدریس" و .... بسیار مناسب هستند و در عنوان تبلیغ از آنها استفاده نمائید. در ضمن، در عنوان آگهی خودتان مهمترین افتخار یا افتخارات خودتان مانند "رتبه 102 کنکور" ، " دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" ، "دارای سابقه تدریس در دانشگاه" و ... را هم ذکر نمائید. اگر می خواهید بهترین تبلیغ با بازدهی بالا داشته باشید این موارد را در نظر بگیرید.

باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خودتان وقت بگذارید. همانطور که گفته شد، شخصی که می خواهد با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشد در حال حاضر به احتمال زیاد از گوشی یا لپ تاپ خودش برای جستجو در اینترنت استفاده می کند و تعداد خیلی زیادی از مدرسین را می بیند. شما خودتان را جای ایشان بگذارید. به کدام استاد و مدرس می تواند اعتماد نماید و از کجا باید بداند به کدام استاد اعتماد نماید. شما باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان اعتماد سازی کنید. باید بهترین ویژگی های خودتان را بنویسید و سعی کنید صادقانه به تجارب مفید گذشته خودتان و رزومه قوی ای که دارید اشاره نمائید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت رزومه و مدرک تحصیلی هم وجود دارد.  برای مطالعه بیشتر در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی موفق مقاله چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ یا چگونگی نوشتن متن خوب و موثر برای تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.

 

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • محمد محمدی

آگهی تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی