ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله راهکارها و روش هایی برای هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی با قیمت ارزان توضیح داده شده است.
1- بر روی لینک زیر کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین در ایران مدرس را ببینید و با اساتیدی که کلاس داشته باشید که قیمت کمتری برای کلاس های خودشان در نظر گرفته اند.
www.IranModares.com
2- کلاس های خصوصی ریاضی را از همان اوایل ترم برگزار نمائید. به این ترتیب می توانید با نرخ ارزان تری کلاس داشته باشید و از اساتید تخفیف بگیرید. در عین حال احتمال اینکه نمره بهتری بگیرید بسیار بیشتر خواهد شد.
3- به استاد و معلم خودتان شاگرد دیگری معرفی کنید و برای کلاس های خودات تخفیف بگیرید. اکثر اساتید با چنین حالتی موافق می کنند چون برای خودشان هم نفع دارد. با معرفی شاگرد به مدرس خودتان درآمد ایشان بیشتر می شود در نتیجه به شما هم تخفیف خواهد داد.
4- خودتان درس بخوانید تا تعداد جلسات مورد نیاز خیلی افزایش پیدا نکند و مجبور نشوید تعداد جلسات بالایی داشته باشید و خیلی هزینه کنید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی درس خواندن و حل تمرین و مسئله بسیار لازم و ضروری است.
5- اگر به عنوان مثال ساکن غرب تهران هستید با معلمی کلاس داشته باشید که ایشان هم ساکن غرب تهران است و زمان زیادی را در مسیر از دست ندهد. به این ترتیب ارزان تر تدریس می کنند.
مطالعه مقاله
قیمت و هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و عوامل موثر بر نرخ کلاس ها هم مفید است.
6- در صورت تمایل از کلاس های خصوصی ریاضی اینترنتی و آنلاین استفاده کنید. اساتید چون در این حالت زمانی را در مسیر از دست نمی دهند تخفیف بیشتری خواهند داد. حتی شب امتحان ریاضی هم می توانید از کلاس های اینترنتی استفاده کنید و محدودیتی ندارد.
7- می توانید با یکی از دوستان خودتان در کلاس شرکت کنید و هزنیه کلاس را تقسیم کنید. البته با دوستی کلاس داشته باشید که به لحاظ تحصیلی از شما بالاتر باشد تا با پرسیدن سوال های پیش پا افتاده وقت شما را تلف نکند. افرادی را به دوستی انتخاب کنید که از خودتان درس خوان تر هستند و باعث پیشرفت شما می شوند.
8- اگر برای دو درس (مثلا ریاضی و فیزیک) به استاد نیاز دارید هر دو را با یک استاد هماهنگ کنید. به این ترتیب تعداد جلسات بیشتری لازم خواهد شد و هزینه هر جلسه را کمتر در نظر می گیرند.
9- با اساتید تدریس خصوصی ریاضی بدون واسطه و به صورت مستقیم کلاس هماهنگ کنید تا لازم نباشد هزینه ای را به استاد پرداخت و هزینه ای را به آموزشگاه. برای مشاهده شماره تماس بدون واسطه اساتید خصوصی ریاضی (((اینجا))) کلیک کنید.
10- ارزان هماهنگ کردن کلاس ها بسیار خوب است اما به هر حال تلاش کنید اینکه یک استاد خوب داشته باشید را در اولویت قرار دهید و حاضر باشید هزینه ای متناسب با خدمات دریافتی پرداخت کنید. اساتید خوب ریاضی خیلی هم ارزان تدریس نمی کنند. برای دریافت خدمات خوب باید تا حدودی حاضر باشید قیمت مناسبی پرداخت کنید.
مطالعه کنید:
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ ارزان

در وبلاگ زیر هم مطالب بسیار مفیدی در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی ارائه شده است.
teaching-price.blogfa.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی