ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بتوانید بهترین آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد را داشته باشید و شاگردهای زیادی را جذب کنید توضیح داده می شود. برای اینکه بهترین آگهی تدریس خصوصی را داشته باشید در مرحله اول باید در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید.
مطالعه کنید:
6 نکته بسیار مهم و کاربردی در رابطه با درج آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس

برای داشتن بهترین آگهی تدریس خصوصی باید سعی کنید برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. یک روش خوب این است که ابتدا به صورت موردی سوابق تدریس و افتخارات خودتان را بنویسید و بعد آن را دسته بندی کنید و در متن اگهی تدریس خودتان قرار دهید. ثبت تبلیغ در سایت های تخصصی آگهی تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است. البته در همین سایت ها مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند و اگر شما می خواهید جذب شاگرد خوبی داشته باشید باید روی تبلیغ خودتان کار کنید. در عنوان آگهی یکی دو مورد از مهمترین افتخارات خودتان را بنویسید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید ان را در متن تبلیغ و همچنین عنوان آگهی بنویسید. اگر دبیر رسمی اموزش و پرورش هستید حتما در عنوان آگهی بنویسید. برای اینکه بهترین آگهی تدریس خصوصی را داشته باشید عنوان تبلیغ شما باید جذاب باشد. در عنوان اگهی اسم مهمترین دروس تدریسی را بنویسید و قول خوبی بدهید. مثلا بنویسید تضمینی، بازگشت وجه در صورت عدم رضایت، جلسه اول تدریس در صورت عدم رضایت رایگان است، کیفیت تدریس را تضمین می کنیم و .... این موارد می تواند اعتماد جلب کند. متن تبلیغ را هم به بهترین شکل خودش بنویسید. مهمترین موارد از افتخارات و تمایزهای کلاس های خودتان را در پاراگراف اول متن قرار دهید و در ادامه متن موارد مهم دیگر را هم بنویسید. قاعده کلی این است: متن تبلیغ کاملتر = افزایش بیشتر بازدهی تبلیغ. نظرات شاگردهای قبلی خودتان را هم بنویسید. برای مطالعه بیشتر مقالات زیر را بخوانید.

متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات

بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

چگونه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسیم؟

برای اینکه بهترین آگهی تدریس خصوصی را داشته باشید باید برای نوشتن آن وقت بگذارید و تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی