ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با چگونگی افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی توضیح داده شده است.
1- روی عنوان آگهی تدریس خصوصی خودتان کار کنید. آگهی تدریس خصوصی باید عنوان جذابی داشته باشد. از عبار هایی مانند تضمینی، جلسه اول رایگان و .... استفاده کنید. عنوان آگهی را به گونه ای بنویسید که از بین تبلیغات کل مدرسین بر روی تبلیغ شما کلیک شود.
2- برای تبلیغ خودتان عکس مناسبی انتخاب نمائید. عکس پرسنلی شیک و مرتب بسیار خوب است. کاربران در نگاه اول عکس شما را می بینند و اگر عکس خوبی را قرار داده باشید احتمال جذب شاگرد شما خیلی بیشتر خواهد شد.
3- مهمترین افتخار خودتان را در عنوان آگهی جای دهید. تعدادی از مثال ها به این صورت است: دبیر رسمی آموزش و پرورش با 20 سال سابقه کار، رتبه 190 در کنکور سراسری سال 95، رتبه دوم المپیاد ریاضی، دانشجوی نمونه سال 96 و .....
4- آگهی خودتان را ویژه کنید. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com آگهی های ویژه تدریس در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم همینطور است. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.
مطالعه مقاله
نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد هم مفید است.
5- همواره متن آگهی خودتان را ویرایش کنید و بهتر کنید تا تا اعتماد کاربران را بیشتر و بهتر جذب نمائید. سوابق تدریس را کامل بنویسید. نظرات شاگردهای قبلی را ثبت کنید. افتخارات خودتان را مفصل بنویسید. مشخصات شاگردهای موفق قبلی خودتان را هم ثبت نمائید.
6- برای موفقیت در جذب شاگرد شما باید بتوانید اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان را جلب کنید. هر عاملی که به این جلب اعتماد کمک می کند را قرار دهید. در سایت ایران مدرس امکان قرار دادن مدرک تحصیلی و رزومه کاری هم برای شما وجود دارد.
7- در کنار نوشتن متن خوب برای تبلیغات تدریس خصوصی قرار دادن فیلم نمونه تدریس خصوصی هم می تواند برای جذب شاگرد بیشتر مفید باشد. از نحوه تدریس خودتان فیلم یا فیلم هایی را تهیه کنید و در سایت ایران مدرس قرار دهید. پیشنهاد می شود این فیلم را هم ببینید:
نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده
8- به صورت مداوم روی تبلیغ خودتان کار کنید و هر موردی را که به نظرات می رسد اضافه کنید. مهمترین افتخارات خودتان را در پاراگراف اول ذکر نمائید. در ادامه متن تبلیغ هر مطلبی که فکر می کنید مفید است را قرار دهید. هر چه کاملتر بنویسید بهتر است.
با در نظر گرفتن مواردی که ذکر شد می توانید بازدهی آگهی تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید. مطالعه مقالات زیر هم مفید است.

راهکارهای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی