ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سلام - از امروز 4 دی تا (فردا پنجشنبه 5 دی ماه 98 ساعت 12 شب) 20 درصد تخفیف به قیمتهای ایران مدرس برای درج تبلیغات تدریس خصوصی ویژه اعمال شده است. آگهی های تدریس خصوصی ویژه بازدهی بالاتری دارد و همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شود. علاوه بر این تخفیف، تخفیف های زیر هم برای درج تبلیغات تدریس خصوصی ویژه به قیمت ها اعمال شده است.

 

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر


آگهی تدریس خصوصی ویژه 2 ماهه 30%
آگهی تدریس خصوصی ویژه 3 ماهه 40%
آگهی تدریس خصوصی ویژه 6 ماهه 50%
آگهی تدریس خصوصی ویژه 12 ماهه 60%

 

مطالعه مقاله قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه و افزایش احتمال جذب شاگرد هم مفید است.


با انتخاب تعداد ماه بالاتر، به ازای هر ماه هزینه کمتری را برای ثبت تبلیغات ویژه تدریس خصوصی پرداخت خواهید کرد. در حال حاضر، با توجه به فرا رسیدن ایام امتحانات، درج آگهی تدریس خصوصی ویژه برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی بیشترین بازدهی را دارد. برای درج تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس، وارد پنل کاربری شوید و از گزینه های سمت راست بر روی عبارت ثبت آگهی ویژه کلیک نمائید. در ادامه تعداد ماه و ستاره را انتخاب نموده و تبلیغ خودتان را ثبت کنید.
آگهی های تدریس خصوصی ویژه در تمامی صفحات سایت ایران مدرس بالاتر از سایر اساتید نمایش داده شده و بازدهی بالاتری برای جذب شاگرد دارد. مهلت استفاده از این تخفیف 20 درصدی ساعت 12 شب 5 دی 98 است و بعد از آن قیمت ها به حالت عادی خودش باز گردانده می شود.
با تشکر و احترام
www.IranModares.com

  • ۹۸/۱۰/۰۴
  • محمد محمدی

آگهی تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی