ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با نحوه داشتن بهترین تبلیغات تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید با تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد زیادی جذب نمائید حتما ادامه این مطلب را بخوانید. ثبت تبلیغ در سایت های معتبر و در عین حال نوشتن متن خوب برای تبلیغات تدریس خصوصی در جذب شاگرد موثر سات.

از عکس بهتری برای تبلیغ خودتان استفاده کنید: متقاضیان کلاس های تدریس خصوصی اولین بار مشخصات شما را در لیست مدرسین می بینند و متن تبلیغات تدریس شما در لیست مدرسین نمایش داده نمی شود. در لیست مدرسین فقط عنوان تبلیغ شما و عکس شما نمایش داده خواهد شد. بسیار واضح است که استاد و مدرسی که عکس مناسبتری را قرار داده است به احتمال بیشتری روی تبلیغ ایشان کلیک می شود و در ادامه اگر متن را هم خوب نوشته باشد شاگرد جذب خواهد کرد. بنابراین بهترین عکسی که دارید را برای تبلیغات تدریس خصوصی خودتان در نظر بگیرید. یک عکس پرسنلی شیک بسیار مناسب است. حتی اگر عکسی باشد که در آتلیه گرفته شده است و بسیار شیک و مرتب می باشد باز هم بازدهی بیشتری دارد. قرار دادن عکس مناسب برای تبلیغات تدریس خصوصی باعث می شود بازدید تبلیغ شما افزایش یابد.
نظرات شاگردهای قبلی را ارائه دهید: شما اگر به مغازه ای مراجعه کنید که مشتریان قبلی آن مغازه قبلا از آن تعریف کرده اند و رضایت داشته اند با اطمینان خاطر بیشتری از آن مغازه خرید خواهید کرد. حتی ممکن است هیچ گزینه دیگری را در نظر نگیرید و مستقیم به همان مغازه بروید. برای خدمات تدریس خصوصی هم همینطور است. اگر شاگردهای قبلی شما از نحوه تدریس شما رضایت دارند بسیار خوب است که نظر ایشان را در متن تبلیغ خودتان قرار دهید. به این ترتیب متقاضیان جدید تدریس خصوصی با اطمینان بیشتری شما را انتخاب می کنند و جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. در صفحه اساتید امکان ثبت نظر مستقیم شاگردهای قبلی هم وجود دارد.
برای اینکه آگهی تدریس خصوصی شما موثر باشد باید مجموعه ای از عوامل را در نظر بگیرید. اولین نکته این است که در سایت هایی تبلیغ بدهید که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند. سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com گزینه های خوبی هستند. این وب سایت ها مانند سایت های عمومی تبلیغات اینترنتی نیستند و به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. در نتیجه بازدید کننده های این سایت ها هم یا مدرسین هستند و یا افراد متقاضی کلاس. بنابراین با حضور در چنین سایت هایی احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد بود. ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی برای عبارت هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی حسابداری و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارند. در نتیجه افراد متقاضی کلاس خصوصی به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.
نوشتن عنوان خوب و جذاب برای آگهی تدریس خصوصی: اگر برای تبلیغ خودتان عنوان خوب و جذابی بنویسید، از بین آگهی های مختلف تدریس خصوصی بر روی تبلیغ شما کلیک می شود و تعداد بازدید آگهی شما افزایش می یابد. در عنوان آگهی مهمترین دروس تدریسی (مثلا ریاضی و فیزیک)، مهمترین افتخارات خودتان (مثلا دبیر رسمی یا رتبه 200 کنکور) و یک قول و وعده خوب (مثلا کلاس تضمینی، جلسه اول رایگان و ... ) را قرار دهید. به هر میزان عنوان تبلیغ بهتر نوشته شود بازدهی و بازدید آگهی شما هم افزایش می یابد.
نوشتن متن تبلیغ کامل و قانع کننده: مواردی که تا به حال گفته شده است برای افزایش بازدید آگهی شما است. عنوان خوب، عکس مناسب و کلمات کلیدی باعث می شود آگهی شما بیشتر دیده شود. کاربران بعد از کلیک بر روی تبلیغ شما وارد متن تبلیغ می شوند. حال اینکه آیا این بازدیدها تبدیل به تماس و جذب شاگرد می شود یا نه تا حدود زیادی بستگی به این دارد که متن تبلیغ را چگونه نوشته باشد. باید متن تبلیغ تا جایی که ممکن است کامل و قانع کننده باشد.  مطالعه مقاله بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.
به روز رسانی مداوم آگهی: بعد از ورود به کنترل پنل در سمت راست یکی از کلیدهایی که در نظر گرفته شده است "به روز رسانی" نام دارد. با کلیک بر روی این کلید تبلیغ شما به نسبت سایر مدرسین بالاتر قرار می گیرد. البته اگر تبلیغ رایگان دارید به نسبت سایر آگهی های رایگان بالاتر قرار می گیرد و اگر آگهی شما ویژه است به نسبت آگهی های ویژه دیگری که تعداد ستاره برابر با تبلیغ شما دارند بالاتر قرار خواهید گرفت. استفاده از این کلید به روز رسانی هم برای بیشتر دیده شدن موثر است. در عین حال سعی کنید مرتبا متن تبلیغ خودتان را کاملتر بنویسید و به روز کنید.
اضافه کردن نظرات شاگردهای قبلی به متن تبلیغ بسیار موثر است و در جذب شاگرد مفید خواهد بود. قرار دادن فیلم نمونه تدریس، ثبت جزوه و خلاصه جزوه، آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی و .... در همین سایت ایران مدرس ممکن است و به جذب شاگردهای بیشتر کمک می کند. باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی وقت گذاشت. متن تبلیغ هر چه کاملتر باشد بهتر است ولی باید مهمترین موارد را در پاراگراف اول قرار دهید.
بهترین تبلیغات تدریس خصوصی ویژگی دیگری هم دارد و آن هم این است که در جلب اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی موفق عمل می کند. وظیفه این کار دیگر به عهده عنوان و عکس نیست، بلکه باید متن تبلیغات تدریس خصوصی را بسیار خوب بنویسید تا افراد بیشتری به تبلیغ شما اعتماد نمایند. باید در متن تبلیغ خودتان سوابق تدریس و رزومه کاری خودتان را بسیار کامل ارائه نمائید. نحوه چینش مطالب هم بسیار مهم است. باید سعی کنید مطالبی که مهم تر است را در پاراگراف اول ذکر نمائید تا اگر شخصی کل متن تبلیغ شما را مطالعه نکرد حداقل مهمترین موارد را دیده باشد. در متن تبلیغ نحوه برگزاری کلاس تدریس خصوصی و مزایای کلاس های خودتان را توضیح دهید. بنویسید که قبلا در چه اموزشگاهها و مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اید. نظرات شاگردهای قبلی خودتان را قرار دهید و هر مطلبی که به جلب اعتماد بیشتر والدین دانش اموزان و دانشجویان کمک می کند را ارائه کنید. در سایت ایران مدرس امکان قرار دادن فیلم نمونه تدریس و مدرک تحصیلی و .... هم فراهم شده است و با ارائه مدرک های خودتان می توانید بیشتر و بیشتر اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی را جلب نمائید. به هر میزان متن تبلیغات تدریس را کاملتر بنویسید بهتر است.
پیشنهاد می شود مقاله نکات مهم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.
با توجه به توضیحاتی که ارائه شد متوجه شدیم که برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق باید مواردی را در متن آگهی ارائه کنیم که به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان تدریس خصوصی کمک کند. در ضمن، در نظر داشته باشید که اگر عکس خودتان را برای تبلیغ قرار دهید باز هم یک مرحله در جلب اعتماد کاربران موفق تر بوده اید. بعضی از اساتید یک عکس عمومی را برای تبلیغ خودشان در نظر می گیرند. البته در این حالت هم می توان شاگرد جذب کرد ولی بهتر است عکس خودتان را قرار دهید تا ارتباط بیشتری با تبلیغ شما گرفته شود و افراد بیشتری اعتماد کنند. علاوه بر ارائه لیست مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههایی که در آن محل ها تدریس کرده اید می توانید در متن تبلیغات تدریس خودتان موارد دیگری را هم ذکر کنید که باز هم به اعتماد سازی کمک کند.
گر وافعا در جستجوی بهترین راهکار برای درج تبلیغات و آگهی اینترنتی هستید، درج اگهی در همین سایت ایران مدرس و یا استفاده از آگهی اینترنتی را به صورت کلی از دست ندهید. این روش امکانات و مزایای زیادی دارد و واقعا بهترین روش است. شما می توانید در هر زمانی متن تبلیغ خودتان را ویرایش کنید و به آن مواردی را اضافه نمائید. می توانید برای خودتان عکس خوبی را قرار دهید و حتی از نحوه تدریس خودتان فیلم بگیرید و آن را ارائه کنید. در ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه و نمونه سوال امتحانی و .... هم فراهم شده است. بنابراین امکانات مختلف و متنوعی را در اختیار دارید تا خودتان را معرفی نمائید و شاگرد جذب کنید. در متن تبلیغ خودتان سوابق تدریس و رزومه کاری کاملی را ارائه کنید. هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. اگر بتوانید نظرات شاگردهای قبلی خودتان را هم ثبت نمائید بسیار خوب است.
از وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و فروم ها به تبلیغ خودتان لینک دهید: از نظر موتور جستجوی گوگل به هر میزان از سایت های مختلف به یک صفحه لینک بیشتری داده شود آن صفحه اعتبار بیشتری دارد و در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتر و بالاتری دارد. اگر می خواهید اعتبار صفحه تبلیغ خودتان را افزایش دهید از سایت های مختلف، وبلاگ خودتان، شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به صفحه خودتان لینک بدهید و صفحه تبلیغ خودتان را معرفی نمائید. ممکن است کاربران مستقیما هم از این سایت ها وارد صفحه تبلیغ شما شده و برای کلاس با شما تماس بگیرند.
مدرک تحصیلی و رزومه خودتان را اضافه نمائید: در سایت ایران مدرس اخیرا امکان دیگری هم در نظر گرفته شده است که می تواند برای جذب شاگرد و افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی ریاضی شما بسیار موثر باشد. والدین می خواهند بدانند که کدام استاد مدارک و سوابق معتبر تری را ارائه کرده است تا بتوانند به ایشان اعتماد نمایند. در ایران مدرس امکان ثبت مدرک تحصیلی و یا رزومه کاری به صورت فایل ورد و پی دی اف وجود دارد. بعد از ورود به پنل کاربری مدرک تحصیلی و یا رزومه کاری خودتان را درج نمائید. 

راهکارهای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

  • ۹۸/۱۲/۱۶
  • محمد محمدی

تبلیغات تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی