ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در رابطه با درآمد معلم خصوصی زبان و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیح داده می شود. اگر می خواهید بدانید یک معلم زبان با چه قیمتی تدریس می کند و چه درآمدی دارد ادامه این مقاله را بخوانید.

درآمد معلم خصوصی زبان و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی

برای هر کدام از شاگردهایتان به نسبت وضعیت درسی و مقدار دانسته هایش برنامه و راهکار مخصوص به خودش را داشته باشید. در بین جلسات تدریس خصوصی زبان به شاگردانتان تمرین بدهید تا حل کنند. برای هر کدام از شاگردهایتان در طول جلسات تدریس خصوصی به گونه ای عمل کنید که نتیجه بگیرند. نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد و به آن متعهد باشید. به صورت رفع تکلیفی تدریس نکنید. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند، درآمد شما هم از تدریس خصوصی زبان روز به روز افزایش می یابد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان اینجا کلیک کنید.

درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی و .... به عوامل مختلفی بستگی دارد. تدریس خصوصی زبان و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به نسبت سایر دروس و رشته ها و ... بیشترین متقاضی را دارد. اگر مدرسی بتواند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشد، خوب شاگرد جذب نموده و خوب تدریس کند، به دلیل وجود تقاضای بالا برای تدریس زبان، می تواند درآمد خوبی داشته باشد. درآمد و حقوق مدرسین زبان، در صورتیکه با آموزشگاهها، کانون زبان و .... کار کنند، محدود به تعرفه آموزشگاه خواهد بود. به هر حال آموزشگاهها برای جذب شاگرد بیشتر هم که شده تلاش می کنند تا جایی که ممکن است قیمتها را پایین و رقابتی نگه دارند. اگر مدرس زبان هستید و قصد دارید از کار تدریس و آموزش زبان درآمد بالایی کسب نمائید، پیشنهاد می شود خودتان به صورت مستقل کار کنید.

حقوق مدرسین زبان در ایامی مانند تعطیلات و تابستان کم نشود هیچ، بلکه بعضا بیشتر هم بشود. عوامل دیگری که در حقوق مدرسین و اساتید زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی موثر است، درس تدریسی و مقطعی است که مدرس تدریس می کند. تدریس دروس دبیرستان و زبان مقطع متوسطه به نظر می رسد کمترین حقوق را داشته باشد. بعد از آن فعالیت در زمینه تدریس زبان دانشگاهی و زبان تخصصی رشته های مختلف و مکالمه زبان و ... درآمد بالاتری دارد. در نهایت حقوق و درآمد مدرسین فعال در زمینه آموزش زبان کنکور از همه موارد قبل بیشتر است.

اینطور نیست که فقط دانش اموزان و دانشجویان متقاضی کلاسهای خصوصی زبان باشند (در حالیکه برای دروس دیگر مانند ریاضی و فیزیک و ... فقط دانش آموزان و دانشجویان متقاضی کلاسهای خصوصی هستند) و افرادی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند و یا برای تجارت می خواهند سفر کنند هم متقاضی کلاسهای خصوصی شما هستند. دانشجویان برای موفقیت در امتحان زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسه، موفقیت در کنکور زبان، تقویت مکالمه زبان انگلیسی، آموزش گرامر زبان، موفقیت در آزمونهای بین المللی زبان مانند آیلتس و تافل و ... از کلاسهای خصوصی زبان استفاده می کنند. با فعالیت در زمینه آموزش زبان در طول سال می توانید شاگرد جذب کنید و درامد خوبی بدست آورید.

تدریس زبان انگلیسی، بهترین گزینه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل است. اگر در این زمینه توانایی دارید و می توانید زبان انگلیسی را به خوبی تدریس کنید فعالیت در این زمینه می تواند درآمد بالایی را برای شما به همراه داشته باشد. البته نکته ای که وجود دارد این است که برای موفقیت در هر کاری و از جمله موفقیت در کار تدریس زبان باید مواردی را رعایت کنید و روشهای آن را یاد بگیرید. به احتمال زیاد از همکاری با موسسات و آموزشگاههای تدریس زبان درآمد بسیار زیادی عاید شما نخواهد شد. اگر در شروع راه هستید این روش هم روش بدی نیست و می توانید برای اینکه تعداد شاگرد محدودی در ابتدای کار داشته باشید با آموزشگاهها و موسسات اموزش زبان هم همکاری کنید. به تدریج که سابقه کاری شما بیشتر شود و تجربه بیشتری در این زمینه بدست آورید، اگر خوب تدریس کنید و اعتماد آموزشگاه را جلب نمائید ممکن است کلاسهای گروهی هم به شما داده شود و در این حال درآمد شما بیشتر خواهد شد. البته اشکالات کلی این نوع جذب شاگرد که باید درصد بالایی از حق التدریس را به آموزشگاه بدهید و یا قیمت کلاسهای زبان را خودتان تعیین نمی کنید و .... همچنان باقی می ماند. روشهای مختلفی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی زبان و سایر دروس وجود دارد که با مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت کنیم و درآمد کسب نمائیم؟ می توانید اطلاعات خوبی در این زمینه بدست آورید.

- اگر به تدریس زبان علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. موفق ترین افراد که بیشترین درآمد ها را دارند به کار خودشان علاقه دارند و از انجام کار خودشان لذت می برند. برای تدریس زبان هم همینطور است. - در هر کاری زمانی شما درآمد خوبی بدست خواهید آورد که مشتریان شما راضی باشند و برای خرید دوباره پیش شما برگردند. در کار تدریس زبان انگلیسی هم داشتن شاگردهای راضی رمز موفقیت است.  شاگردهای راضی و شاگردهایی که در امتحان زبان انگلیسی، کنکور زبان، مکالمه زبان و .... خوب نتیجه گرفته اند رمز موفقیت در تدریس زبان هستند. شما باید به صورت مداوم روی خودتان و توانایی های خودتان کار کنید  و به صورت مداوم بهتر و بهتر شوید. برای اینکه شرایط بیرونی تغییر کند و درآمد شما بیشتر شود، در ابتدای کار باید تغییرات به صورت درونی اتفاق بیافتد. باید بخواهید که درآمد بالاتری داشته باشید و برای آن برنامه داشته باشید و با مطالعه بیشتر توانایی های خودتان را بیشتر کنید به گونه ای که کلاسهای شما بهترین بازدهی را برای شاگردهایتان داشته باشد.

اگر در جستجوی درآمدهای بالا هستید فکر کار کردن با آموزشگاهها را باید از سرتان بیرون کنید. البته اگر می خواهید تجربه کسب نمائید و تازه کار هستید خوب است که با آموزشگاهها همکاری داشته باشید اما در هر صورت اساتیدی که درآمدهای خیلی بالا دارند شاگردهای خودشان را از روش های دیگری جذب می کنند. آموزشگاهها برای اینکه توانایی رقابت داشته باشند معمولا نرخ هر ساعت تدریس زبان را زیاد اعلام نمی کنند و خودشان هم درصدی از حق التدریس را بر می دارند و در نتیجه برای استاد مبلغ زیادی باقی نمی ماند. البته اگر در حال حاضر با آموزشگاهها همکاری می کنید می توانید به جای قطع همکاری با موسسه، روش های دیگری را هم برای جذب شاگرد امتحان کنید.

قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان

می توان گفت که کلاسهای خصوصی زبان را تقریبا با هر قیمتی می توان هماهنگ کرد. البته باید این نکته که با یک مدرس خوب و مجرب کلاسها را هماهنگ کنید را نیز در نظر داشته باشید و کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگر مثلا در نهایت در 10 جلسه 100 هزار تومان کلاسها را ارزانتر هماهنگ کرده باشید ولی نتیجه مورد نظر را نگیرید فایده ای ندارد. با قیمت مناسب و ارزان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی خوب است ولی اینکه با یک معلم زبان مجرب و با سابقه کلاس داشته باشید مهم تر است. البته می توانید با معرفی کردن شاگردهای جدید به مدرس خودتان از ایشان برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید.

چگونگی هماهنگ کردن با مدرسین زبان انگلیسی کودکان با قیمت مناسب: بعد از کلیک بر روی لینک بالا و مشاهده لیست مدرسین می توانید با توجه به معیارهایی که در نظر دارید استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در نهایت اگر قیمت را ثبت نموده اند می توانید تماس بگیرید و برای کلاس درخواست تخفیف کنید. اگر تعداد جلسات بالا باشد یا مسیر شما به معلم زبان نزدیک باشد به احتمال زیاد تخفیف خواهند داد. بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر نموده اند. اگر رزومه یکی از این اساتید که در زمینه تدریس زبان انگلیسی کودکان فعالیت دارد را مناسب می بینید می توانید با ایشان تماس بگیرید و قیمت دقیق کلاس ها را بپرسید و تقاضای تخفیف هم بکنید.

برای اینکه کلاس های خصوصی زبان را با قیمت و هزینه مناسب داشته باشید سعی کنید با یکی از دوستان و یا همکلاسی هایتان به صورت مشترک در این کلاس ها شرکت نمائید. کلاس های نیمه خصوصی معمولا برای هر نفر هزینه پایینتری دارد. می توانید شاگردهای جدیدی را به استاد خودتان معرفی نمائید و برای کلاس های خودتان تخفیف بگیرید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که خودتان درس هر جلسه را مطالعه کنید تا استاد مجبور نباشد آن را هر بار یادآوری کند و تعداد جلسات کمتری لازم باشد و باز هم هزینه کمتر شود. روش های زیادی برای هماهنگ کردن کلاس های زبان با قیمت مناسب وجود دارد که به تعدادی از آنها در این بخش اشاره شد.

عبارت های کلیدی: قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل با تخفیف خوب، هزینه مناسب برای کلاس های خصوصی زبان انگلیسی، چه قیمتی برای کلاس های زبان در منزل و آموزشگاه مناسب است؟، حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان

در بسیاری از موارد چون خود فرد شرکت کننده در کلاس های تدریس خصوصی درس را مطالعه و مرور نمی کند، هر جلسه 20 دقیقه تا نیم ساعت باید استاد برای مرور مطالب قبلی و یادآوری نکاتی که قبلا گفته شده است وقت بگذارد. با خوب درس خواندن و مرور مرتب دروس خودتان می توانید هم بازدهی کلاس ها را افزایش دهید و هم اینکه هزینه ها کاهش پیدا می کند. علاوه بر روش هایی که برای تخفیف گرفتن برای کلاس های خصوصی زبان گفته شد، این راهکار هم می تواند به صرفه جویی در هزینه ها و همچنین افزایش بازدهی کلاس ها کمک زیادی بکند.

تعدادی از اساتید زبان انگلیسی حتی برای اینکه به شما اطمینان خاطر بیشتری بدهند در صورت عدم رضایت جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس را انجام می دهند در منتن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که کیفیت تدریس و یا نتیجه کار خودشان را تضمین می کنند. برخی از اساتید در بخش هزینه و شهریه کلاس های خصوصی عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند و برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها باید با ایشان تماس بگیرید. اساتیدی که هم حضوری و هم آنلاین زبان انگلیسی را تدریس می کنند در توضیحات تبلیغ خودشان این مورد را هم ذکر نموده اند.

هزینه کلاس های خصوصی زبان و سایر دروس به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر یک استاد با هزینه 80 هزار تومان تدریس را حضوری انجام می دهد، تدریس اینترنتی را ممکن است با 65 هزار تومان برای هر جلسه هم انجام دهد. اگر تعداد جلسات زیادی لازم داشته باشید و یا شاگرد جدیدی را معرفی نمائید با 60000 تومان هم کلاس را برای شما برگزار خواهد نمود. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است و می توانید مستقیما با مدرسین زبان تماس بگیرید و برای کلاس تقاضای تخفیف نمائید. البته در نظر داشته باشید که بهتر است با یک استاد خوب و مجرب کلاس داشته باشید و از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بالاتر باشد. با اساتیدی که در بخش هزینه تدریس قیمت را توافقی ذکر کرده اند باید مستقیما تماس بگیرید تا هزینه کلاس را به شما اعلام نمایند.  تقریبا با هر قیمت و هزینه ای که مد نظر دارید می توانید یک استاد خوب برای آیلتس داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی لینکی که در ابتدای همین مقاله معرفی شد می توانید لیست کامل و مشخصات و شماره تماس مدرسین آیلتس و همچنین نرخ درخواستی ایشان را ببینید.
هزینه هایی که در بالا به عنوان نرخ متوسط گفته شد مبلغی است که با توجه به هزینه درخواستی اکثر مدرسین ذکر شده است. همانطور که در بالا می توانید مشاهده کنید حتی می توان یک استاد زبان را با هزینه 25 هزار تومان برای هر جلسه هماهنگ کرد. برخی از اساتید که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند هم ممکن است برای هر جلسه هزینه 350 تا 400 هزار تومان را هم درخواست نمایند. ارزان بودن نرخ کلاس ها دلیل بر عدم توانایی استاد نیست و می توانید در همین سایت ایران مدرس یک معلم خوب زبان با نرخ مناسب انتخاب نمائید.  حتما بخوانید: شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی