ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله در پاسخ به سوال: بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 99 چقدر است؟ توضیحاتی ارائه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در سال 99 و یا هر زمان دیگری بر روی عبارت بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی تمام مقاطع کلیک کنید. - قیمت های درخواستی مدرسین ریاضی را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید مشخصات کاملی ثبت شده است. سعی کنید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بیشتر باشد.

- در سال 99 و یا هر زمان دیگری با هر قیمتی می توانید استاد و معلم خصوصی داشته باشید و قیمت متوسط ذکر شده در این مقاله بر مبنای هزینه های درخواستی خود اساتید است. توجه داشته باشید که تلاش برای ارزان هماهنگ کردن کلاس ها باعث نشود با یک استاد نامناسب کلاس داشته باشید. چون هم هزینه و هم زمان شما هدر خواهد رفت.  حتما بخوانید: 5 روش برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با قیمت ارزان

قیمت بالاتر کلاس و رابطه آن با کیفیت تدریس خصوصی ریاضی: مطالبی که در بالا ارائه شد به این معنی نیست که کیفیت تدریس اساتید در کلاس های خصوصی ریاضی را با هزینه درخواستی ایشان بسنجید. اساتیدی که هزینه بیشتری درخواست می کنند لزوما بهتر تدریس نمی کنند. اما نکته ای که وجود دارد معمولا کالا و خدمات با کیفیت خوب را با نرخ خیلی ارزان نمی توانید داشته باشید. راهکار بسیار خوبی که وجود دارد این است که با کلیک بر روی لینکی که در ابتدای همین متن ارائه شد لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در همین سایت ایران مدرس را ببینید. در ادامه بدون توجه به هزنیه درخواستی اساتید، 5 نفر از بهترین اساتید و بهترین معلم های خصوصی ریاضی که سوابق تدریس و رزومه کاری خوب و درخشانی دارند و با معیارهای مد نظر شما اساتید خوبی هستند را انتخاب نمائید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 99 و مدرک تحصیلی مدرس ریاضی: معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند هزینه و قیمت بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در نظر می گیرند. مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند ممکن است درک عمیق تری از مطالب هم داشته باشند و در نتیجه بهتر تدریس کنند. هر چند که این امر کلیت ندارد.

نکته بسیار مهم و کلیدی: به نظر می رسد به جای انکه در جستجوی بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی باشید بهتر است در جستجوی مدرسی باشید که به بهترین شکل شما را به نتیجه مطلوب خودتان برساند. اگر همان قیمت 50 هزار تومان را به عنوان قیمت مد نظر شما در نظر بگیریم، فرضا چنانچه مدرسی برای کلاسهای خصوصی خودش قیمت 70 هزار تومان را برای یک جلسه در نظر گرفته باشد و شما مطمئن هستید که این مدرس برای شما مناسب است، بهتر است کلاسها را با ایشان هماهنگ کنید. خلاصه اینکه اگر در محدوده قیمت مورد نظر خودتان مدرس ریاضی خوب و مناسبی پیدا کردید که چه بهتر. در غیر اینصورت بهتر است کلاس را با مدرس با سابقه تر و دارای رزومه بهتری هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسهای خصوصی ایشان کم بالاتر باشد. البته لزوما اینطور نیست که مدرسینی که قیمت بالاتری را درخواست می کنند بهتر تدریس کنند ولی بحث این است که اگر مدرس ریاضی خوبی را پیدا کردید و به این نتیجه رسیدید که خوب تدریس می کنند و با ایشان نتیجه بهتری می گیرید، کلاس را با ایشان هماهنگ کنید هر چند قیمتها کمی بالاتر باشد.

- تعداد جلسات تدریس خصوصی: با افزایش تعداد جلسات مدرسین معمولا قیمتهای پایینتری برای کلاسهای ریاضی و سایر دروس پیشنهاد می دهند. به زبان ریاضی: قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی با تعداد جلسات نسبت عکس دارد. - خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاسهای ریاضی: کلاسهای نیمه خصوصی ریاضی معمولا برای هر کدام از متقاضان شرکت کننده در آن به نسبت کلاسهای خصوصی ارزانتر تمام می شود. در ایام امتحانات هم ریسک نتیجه نگرفتن زیاد می شود و هم قیمت کلاسهای خصوصی بیشتر می شود و هم هماهنگ کردن مدرس خوب سخت می شود. چون در ایام امتحانات مدرسین خوب ریاضی وقتشان پر می شود. به مدرس ریاضی خودتان شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. خودتان در کنار کلاسهای خصوصی ریاضی خوب درس بخوانید تا تعداد جلسات کمتری لازم باشد و در نهایت هزینه کلاسها پایینتر بیاید.

نرخ کلاس نیمه خصوصی ریاضی سال 99: اگر بتوانید با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان کلاسهای خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید، به نسبت کلاسهای خصوصی ریاضی یک نفره، قیمت کلاسهای کمتر بوده و در نهایت برای شما ارزان تر خواهد بود. مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 60 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 70 تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 35 هزار تومان پرداخت کرده اید.

جلسه اول رایگان کلاس ریاضی: بعضی از مدرسین حتی پا را یک قدم فراتر گذاشته اند و جلسه اول را به صورت رایگان تدریس می کنند. یعنی یک جلسه برای شما کلاس تدریس ریاضی را برگزار می کنند. اگر راضی بودید هزینه کلاس را پرداخت کرده و کلاسها ادامه پیدا می کند. اگر راضی نبودید هزینه ای پرداخت نکرده و کلاسها هم ادامه پیدا نمی کند. به این ترتیب شما هیچ ریسکی را برای شرکت در کلاسهای خصوصی نخواهید داشت. بعضی از مدرسین ریاضی کیفیت کلاسهای خصوصی خودشان را تضمین می کنند و بعضی دیگر واقعا تضمینی کار می کنند. یعنی اگر شما در امتحان ریاضی نتیجه نگیرید، نصف هزینه را دریافت می کنند و بعضی از مدرسین هیچ هزینه ای را دریافت نمی کنند. البته همانطور که گفته شد، قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی تضمینی بالاتر است.

بازه قیمت کلاس ریاضی در سال 99: هزینه کلاس های خصوصی ریاضی برای هر جلسه می تواند از 40 هزار تومان برای هر جلسه یا کمتر تا 200 هزار تومان برای هر جلسه و یا بیشتر هم متغیر باشد. بهتر است شما در همین سایت ایران مدرس رزومه اساتید و در کنار آن قیمت کلاس های ریاضی دانشگاه تعیین شده توسط هر استاد را ببینید. با توجه به رزومه کاری، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل خود استاد و سوابق تدریس ایشان و ... خودتان تشخیص خواهید داد که هزینه پیشنهادی مدرس برای کلاس ها مناسب است یا نه. در ادامه می توانید با یک استاد خوب کلاس را هماهنگ نمائید.

جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی ریاضی در سال 99: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل، ساعتی یا جلسه ای، به عوامل مختلفی بستگی دارد. وقتی تعداد جلسات بالایی نیاز دارید مدرسین هزینه هر جلسه را کمتر در نظر می گیرند. اگر فاصله محل سکونت مدرس با منزل شما زیاد باشد هزینه ها را بالاتر می گویند. پس با استادی کلاسها را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی و موقعیتی به شما نزدیکتر باشد. در نهایت ارزان هماهنگ کردن کلاسها خوب است ولی مهمتر از آن این است که نتیجه بگیرید. بنابراین با یک مدرس و استاد خوب کلاسها را برگزار کنید هر چند قیمت کلاسهای ایشان کمی بیشتر باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی