ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید در امتحان شیمی نمره بالا بگیرید و یا در کنکور شیمی را خوب بزنید و در جستجوی بهترین مدرسین شیمی و معلم خصوصی شیمی خوب و مجرب هستید ادامه این مطلب را بخوانید. در ایران مدرس www.IranModares.com تا سال 98 بیش از 19000 مدرس و معلم ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی شیمی و سایر دروس فعالیت دارند. مدرسین ثبت نامی در این وب سایت در زمینه آموزش شیمی از دبیرستان تا دانشگاه و شیمی کنکور هم فعالیت دارند و فارغ التحصیل از دانشگاه ها معتبر و بزرگ مانند دانشگاه تهران، امیرکبیر، شریف،  دانشکده شیمی دانشگاه تهران و .... هستند و حتی دبیران و مدرسین رسمی آموزش و پرورش هم در این سایت حضور دارند.

برای مشاهده لیست کامل معلم های شیمی خانم و آقا بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید.

بعضی از مدرسین شیمی را به صورت تضمینی تدریس می کنند و به این معنی اگر نتیجه نگیرید هزینه ای دریافت نمی کنند یا نصف مبلغ را می گیرند. قیمت کلاس های تضمینی معمولا بالاتر است ولی به هر حال اطمینان خاطر بیشتری به شما می دهد. البته نکته دیگری که وجود دارد کلاس های تضمینی باید زودتر شروع شود تا معلم شیمی بتواند به اندازه کافی درس را تشریح کند. قیمت کلاسهای خصوصی شیمی به تعداد جلسات، مقطع تحصیلی، کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس ها، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاس، محل برگزاری کلاس ها و اینکه آیا این کلاس ها قرار است در طول ترم برگزار شود و یا چند روز مانده به امتحانات و بسیاری از پارامترهای دیگر بستگی دارد.  هزینه های تعیین شده توسط اساتید از 30 تا 180 هزار تومان برای یک جلسه متغیر است و اگر بخواهیم یک مقدار متوسط برای قیمت کلاس های شمی در نظر بگیریم حدودا 100000 هزار تومان برای یک جلسه مقدار مناسبی است. البته اینکه شما چه هزینه ای را پرداخت کنید به بودجه مورد نظر شما و سابقه کاری و رزومه استاد و پارامترهای دیگری هم بستگی دارد.

حتما ببینید: مشاهده لیست اساتید و دانشمندان ISI ایران در رشته شیمی

نحوه استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی شیمی : همانطور که گفته شد، بسیار مهم است که کلاس ها را به تناسب نیازی که دارید و به تناسب وضعیت تحصیلی خودتان در زمان مناسب شروع نمائید. اگر اشکالات پایه ای و زیاد است زودتر شروع کنید. نکته دیگر اینکه درس خواندن خودتان همزمان با شرکت در کلاس های خصوصی شیمی لازم است و حتما باید تمرین حل کنید و درس را مرور نمائید. با مطالعه خودتان در بازه زمانی بین کلاس ها، بازدهی خود کلاس ها هم بیشتر می شود.

چگونه بهترین مدرس شیمی کنکور را انتخاب کنیم؟ در همین سایت ایران مدرس با کلیک بر روی عبارتی که در بالا ذکر شد می توانید لیست کامل مدرسین شیمی خانم و آقا در تهران و کل ایران را مشاهده نمائید. البته تمامی مدرسین شیمی ممکن است به صورت کنکوری این درس را تدریس نکنند. باید رزومه کاری و سوابق تدریس و توضیحات تبلیغ مدرسین را بخوانید و با اساتیدی تماس بگیرید که در زمینه شیمی کنکور فعالیت دارند. مدرسی را برای کلاس های خصوصی شیمی کنکور انتخاب کنید که ویژگی هایی که در بالا ذکر شد را داشته باشد. بعضی از اساتید در همین سایت تبلیغ خودشان را به صورت ویژه ثبت نموده اند و به صورت جدی تری در این زمینه فعالیت دارند. بهتر است با این اساتید کلاس ها را هماهنگ نمائید.

یک معلم خصوصی خوب شیمی چه ویژگی هایی دارد؟ ممکن است شما برای انتخاب معلم شیمی معیارهایی را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است برای شما مهم باشد که برای یادگیری شیمی متوسطه حتما با یک دبیر رسمی کلاس داشته باشید. سابقه کاری بالا، فارغ التحصیل شدن از یک دانشگاه خوب و داشتن رزومه کاری موفق ممکن است مواردی باشد که شما برای انتخاب یک معلم خصوصی شیمی خوب بخواهید به آنها استناد کنید. به هر حال خودتان در سایت ایران مدرس و با در نظر گرفتن معیارهایی که در نظر دارید می توانید یک استاد خوب را انتخاب کنید. در این وب سایت برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی ارائه شده است.

این مقاله خوب را هم بخوانید: بهترین مدرسین شیمی، لیست 10 استاد برتر شیمی

 

بهترین دبیران شیمی کنکور چه ویژگی هایی دارند؟ در ادامه در رابطه با اینکه چگونه یک دبیر خوب شیمی را انتخاب کنید و اینکه بهترین دبیرهای شیمی چه ویژگی هایی دارند توضیحاتی ارائه می گردد. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید شیمی و سایر دروس مشخصات کاملی نشان داده شده است و می توانید با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید در این وب سایت نمایش داده می شود. سعی کنید با استادی کلاس را هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب فارع التحصیل شده است و مدرک ارشد یا دکتری دارد.  بهترین مدرسین شیمی معمولا در زمینه شیمی کتاب تالیفی، مقاله ISI، مقاله کنفرانسی و .... دارند. این اساتید در مدارس و دانشگاههای مختلفی کار تدریس را انجام داده اند و بعضا در المپیاد شیمی و یا شیمی کنکور هم رتبه های خوبی را کسب نموده اند. برای تمامی اساتید شیمی در همین سایت ایران مدرس مشخصات کاملی ثبت شده است و با مراجعه به پروفایل هر استاد می توانید توضیحات کاملی را مشاهده کنید.

می توانید دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی اساتید را ببینید. بسیاری از اساتید برای جلب اطمینان و اعتماد بیشتر شما مدرک تحصیلی و رزومه کاری خودشان را هم ارائه نموده اند. بهتر است با استاد و معلمی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و رشته تحصیلی ایشان شیمی و یا مرتبط با شیمی باشد. اگر برای شما مهم است که با یک دبیر رسمی آموزش و پرورش کلاس داشته باشید در همین سایت ایران مدرس این اساتید هم حضور دارند. نکته دیگر اینکه سابقه کاری هم تا حدودی مهم است. برگزاری کلاس با اساتید مجرب احتمالا نتیجه بهتری دارد. البته بسیاری از مدرسین تازه کار و جوان هم جزو دبیرهای خوب شیمی هستند و فقط سابقه کاری نباید برای شما ملاک باشد. نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس خصوصی شیمی، سوابق تدریس و .... هم برای مدرسین ثبت شده است و می توانید با بررسی این موارد یک استاد و معلم خوب را برای خودتان و برای پیشرفت عالی در درس شیمی انتخاب نمائید.

عبارت های کلیدی: درصد شیمی بالای 90 توسط فوق لیسانس شیمی دانشگاه تهران با رتبه دو رقمی، مدرس شیمی باید فقط تحصیلات شیمی داشته باشد و فقط درس شیمی کنکور را تدریس کند تا شیمی را بفهمید و نه همه دروس را با هم تدریس کند. تدریس با تکنیک ویژه تستی برای مسایل شیمی با سرعت بالا، تدریس روان مفاهیم شیمی دهم و یازدهم و دوازدهم برای کنکور و نهایی، با 20 سال سابقه تدریس و دارای درصد شیمی 100 در کنکور سراسری. مشاهده اساتید شیمی دانشگاه تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی