ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید یکی از روش های مفید برای جذب شاگرد درج اگهی تدریس خصوصی در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com است. البته برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس بازدهی خوب و بالایی داشته باشد باید خوب نوشته شود. از عنوان و عکس آگهی گرفته تا متن تبلیغ و کلمات کلیدی باید خوب نوشته شود و ثبت گردد. در همین وبلاگ مقالات زیادی در این زمینه ارائه شده است که تعدادی از آنها را در ادامه مشاهده می کنید.

نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موفق برای کسب درآمد بالا

مواردی که در متن تبلیغ باید ذکر شود و اگر از آنها استفاده کنید به افزایش بازدهی تبلیغ شما کمک می کند به صورت زیر می باشد.
- سوابق تدریس: در هر مدرسه و دانشگاهی که قبلا درس داده اید، در هر آموزشگاهی که تدریس کرده اید و هر چند سال که سابقه تدریس خصوصی و گروهی دارید را با جزئیات در متن تبلیغ ذکر کنید. افراد دوست دارند با اساتید با سابقه کلاس داشته باشند و ذکر سوابق تدریس به شما در جذب شاگرد کمک می کند.
- افتخارات و ویژگی های متمایزی که دارید: اگر در کنکور و المپیاد رتبه خوبی بدست آورده اید، اگر در مدرسه و دانشگاه به عنوان مدرس برتر از شما تقدیر شده است و یا هر افتخار دیگری که دارید را در متن تبلیغ ذکر نمائید.
- لیست کامل دروسی که تدریس می کنید: مثلا اگر ریاضی درس می دهید با ذکر جزئیات و مقاطع ان را بنویسید. بنویسید که مثلا هندسه و حسابان هم تدریس می کنید یا ریاضیات دانشگاهی و ریاضی مهندسی و .... هم درس می دهید. ذکر عبارت تدریس خصوصی ریاضیات به صورت کلی کافی نیست.
- نظرات شاگردهای قبلی: اگر واقعا مدرس و استاد خوبی هستید و شاگردهای شما از نحوه تدریس شما رضایت دارند چرا نظر سنجی نمی کنید و در متن تبلیغ خودتان قرار نمی دهید. نظرات مثبت شاگردهای قبلی شما به جذب شاگردهای جدید بسیار کمک می کند.
- برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و .... مقالات زیر را هم بخوانید.

نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی