ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موفق برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد و مقالات مفیدی هم در این زمینه معرفی می شود. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی موفق انتخاب سایت معتبر و تخصصی در این زمینه مانند سایت www.IranModares.com، خوب نوشتن عنوان و متن تبلیغ، انتخاب عکس مناسب برای تبلیغات تدریس خصوصی، جدی گرفتن تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد و .... بسیار مهم است. باید متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید و سوابق تدریس را ذکر نمائید. افتخارات خودتان را هم در متن تبلیغات تدریس خصوصی ذکر کنید. اگر در دوران تحصیل خودتان معدل بالایی داشته اید، در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید، معلم و دبیر رسمی هستید، در المپیاد و یا آزمونهای علمی معتبر رتبه خوبی بدست آورده اید و یا هر افتخار دیگری که دارید را در متن آگهی تدریس خصوصی ذکر نمائید. در مورد نحوه تدریس خودتان هم توضیح دهید که چگونه درس می دهید و چه برنامه هایی برای به موفقیت رساندن شاگردهایتان دارید. اگر شاگردهای قبلی شما خوب نتیجه گرفته اند حتما در متن تبلیغ ان را ذکر کنید.

مطالعه مقالات زیر هم در زمینه انتخاب سایت خوب برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و چگونگی درج آگهی و تبلیغات موفق تدریس بسیار موثر است.


بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی